گوگل در اقدامی بی سابقه 46 اپلیکیشن یک توسعه دهنده چینی را از پلی استور حذف کرد

با توجه به گزارش هایی که به تازگی منتشر شده است، گوگل در اواخر هفته گذشته، تعدادی از اپلیکیشن های توسعه دهنده ای چینی با نام iHandy را از پلی استور حذف کرد.

گوگل در اقدامی بی سابقه 46 اپلیکیشن یک توسعه دهنده چینی را از پلی استور حذف کرد

طبق گزارش BuzzFeed News، تعداد موارد حذف شده به حداقل 46 اپ می رسد که تا به حال میلیون ها بار دانلود شده بودند. این اپلیکیشن ها کاربردهای مختلفی داشتند که از میان آن ها می توان به اپ سلفی با فیلترهای مخصوص، اپ امنیتی و یا طالع بینی اشاره نمود.

اپ سلفی مذکور که Sweet Camera نام دارد، مشهورترین برنامه در میان اپ های حذف شده از سوی گوگل است که طبق آخرین آمار، 50 میلیون بار از پلی استور دانلود شده بود. در حال حاضر گوگل و iHandy درباره حذف این اپلیکیشن ها اظهار نظر قانع کننده ای نداشته اند و تنها یکی از نمایندگان گوگل در تماسی که از سوی BuzzFeed News برقرار شده بود، شرح داد گوگل در حال آنالیز این ماجرا است. مدتی بعد این کمپانی به وب سایت نام برده بیان کرد که اپ های حذف شده در بردارنده تبلیغات فریبنده بودند.

در گزارش BuzzFeed News به این نکته اشاره شده است که تنها 8 اپلیکیشن از برنامه های فراوری شده توسط iHandy در پلی استور گوگل باقی مانده است. یکی از مدیران این شرکت توسعه دهنده چینی به نام سیمون ژو، در تبادل نظر با وب سایت خبری BuzzFeed News بیان کرد که حذف این اپ ها غافل گیری بزرگی برای شرکتش بود:

همچنین، iHandy در وب سایت خود به سابقه همکاری با اپل، گوگل و فیس بوک اشاره نموده است. طبق گزارش Business Insider، حداقل 12 اپلیکیشن توسعه یافته توسط iHandy در اپ استور اپل موجود است؛ اما اپل هنوز مانند هم وطن خود، به حذف اپ های این توسعه دهنده چینی اقدام ننموده است.

 

به "گوگل در اقدامی بی سابقه 46 اپلیکیشن یک توسعه دهنده چینی را از پلی استور حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل در اقدامی بی سابقه 46 اپلیکیشن یک توسعه دهنده چینی را از پلی استور حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021