تور جمهوری چک

در سالهای اخیر رفته رفته بر محبوبیت تور جمهوری چک افزوده می شود، زیرا این کشور عضو پیمان شنگن است و البته با وجود جذابیت های گردشگری برای سفر انتخاب بسیار مناسبی است، پراگ پایتخت جمهوری چک پر از جاذبه های گردشگری از تاریخ قرون وسطای اروپا و جاذبه های طبیعی است که آن را به محبوترین وقصد گردشگری چک بدل نموده است. جمهوری چک را رشته کوه های بسیاری احاطه نموده که بیشتر مرزها را تشکیل می دهند. وجود نقاط گردشگری بسیار در چنین منطقه کوچکی حتی در اروپا نیز استثنایی است. محیط شهرها، دهکده ها و چشمه های آب معدنی چک همواره باعث جذب توریست از تمام نقاط دنیا بوده است. دوازده نقطه تاریخی مهم این کشور در فهرست آثار یونسکو ثبت شده است.

وضعیت آب و هوایی جمهوری چک

جمهوری چک، آب وهوای معتدل قاره ای دارشته که باعث می شود تابستان های این کشور، گرم و زمستان ها، سرد، ابری و برفی باشد. تفاوت دما بین تابستان و زمستان به خاطر قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی محصور در خشکی، زیاد است. در این کشور، دمای هوا بسته به ارتفاع، بسیار متغیر شده و به طور کلی در ارتفاعات بالاتر، دمای هوا کاهش و بارش، افزایش پیدا می کند. مرطوب ترین منطقه در جمهوری چک، حوالی Bílý Potok در رشته کوه Jizera و خشک ترین منطقه، Louny در شمال غربی پراگ است. عامل تاثیرگذار دیگر، توزیع نواحی کوهستانی است. بنابراین، آب و هوا در جمهوری چک از منطقه ای به منطقه ی دیگر متفاوت است.

بهترین زمان برای سفر به جمهوری چک

همان طور که گفتیم، آب و هوای جمهوری چک، قاره ای است بنابراین با تابستان های گرم و زمستان های سرد روبه رو هستیم. فصل بهار بهترین زمان برای سفر به این کشور است. در این فصل، آب و هوا بسیار ملایم می باشد و درختان و منظره ها پر از گل و شکوفه میباشند. فصل پاییز هم زمان مناسبی برای سفر به جمهوری چک است. در ماه های سپتامبر و اکتبر، آب و هوا زیاد سرد نیست و برای گشت و گذار مناسب بوده و با توجه به اینکه بیشتر این کشور سرسبز و جنگلی است، در فصل پاییز می توانید مناظر زیبای برگ های پاییزی هزار رنگ را تماشا نمایید.

فصل گردشگری در جمهوری چک و به خصوص پراگ تا سپتامبر و حتی اکتبر هم ادامه دارد. اما قیمت ها در نوامبر کاهش پیدا می کند. برای اینکه ارزان ترین پروازهای ماه نوامبر را رزرو کنید در ماه سپتامبر برای تهیه بلیط اقدام کنید. اگر تصمیم دارید در ماه های ژانویه و فوریه سفر نمایید، از ابتدای نوامبر به دنبال پرواز مناسب بگردید. کرایه پروازها در دسامبر و ایام سال نو، افزایش پیدا می کند. اما اگر بتوانید تا اواسط ژانویه صبر کنید، متوجه کاهش محسوس قیمت ها می شوید. در off-season قیمت هتل ها بسیار کاهش پیدا می کند. در ماه های زمستانی، قیمت هتل ها بین 20 تا 40 درصد نسبت به ماه های پرگردشگر، با کاهش مواجه می شود.

به "تور جمهوری چک" امتیاز دهید

21 کاربر به "تور جمهوری چک" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور جمهوری چک"

5 دیدگاه

فاطمه 30 بهمن 1398

سلام
من از تاریخ 8فوریه تا 16فوریه برای یک سمینار در چک حضور داشتم. در اولین فرصت ممکن دوس دارم با تور دوباره برم و دیدن کنم. میشه درباره ش برای من توضیح بدید. زمان و کل هزینه ها و احتمال اخذ ویزا

پاسخ به فاطمه

رضا باقرزاده30 بهمن 1398

با سلام
لطفا روی محصول (تور) مورد نظرتون در بالای همین صفحه کلیک کنید و جزئیات تور شامل قیمت و مدارک رو مشاهده کنید

پاسخ به رضا باقرزاده

معصومه 11 دی 1398

من برای سال آینده میخوام تور جمهوری چک برم و سفرم گردشی هست و میخواستم ببینم شرایط ویزا چطوره؟

پاسخ به معصومه

رضا باقرزاده12 دی 1398

با سلام
درصورت داشتن مدارک کامل که در زیر جدول نرخی تور درج شده مشکلی برای اخذ ویزا نخواهید داشت.

پاسخ به رضا باقرزاده

مجید گودرزی21 تیر 1397

با سلام
بنده نیاز به این تور دارم. منتهی 4 ماه پیش ویزای چک من بخاطر مشخص نشدن هدف سفر رد شده و الان میخوام مجددا برم. خواستم ببینم شرایط شما چطوره و ویزا رو میتونید برای من بگیرید؟ هتل و بلیط هم میخوام. ممنون

پاسخ به مجید گودرزی
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)
تلفن: 75284-021