نخستین تور گردشگری سلامت عمان در سیستان و بلوچستان برگزار می گردد

مسئول گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از برگزاری تور گردشگری سلامت کشور عمان در زاهدان تا 2 ماه آینده اطلاع داد.

نخستین تور گردشگری سلامت عمان در سیستان و بلوچستان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران از زاهدان، سیدرفیع حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی بازدید مدیران شرکت های گردشگری عمان که در زمینه گردشگری سلامت فعالیت می نمایند از امکانات و مزایای درمانی استان سیستان و بلوچستان، مقرر شد تا ظرف 2 ماه آینده اولین گروه بیماران عمانی در قالب تور گردشگری سلامت وارد استان شوند.

وی با اشاره به اینکه هیئت بازدید نماینده از چابهار تا زابل به آنالیز امکانات گردشگری، هتل ها و مراکز درمانی پرداختند، ادامه داد: سفیر گردشگری سلامت ایران در عمان به همراه مدیران 4 شرکت توریستی این کشور، پس از بازدید از امکانات درمانی و بخش توریسم سلامت بیمارستان امام علی(ع) چابهار و بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان، بخش درمان ناباروری و جراحی قلب بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان و چند مرکز خصوصی، امکانات درمانی موجود استان را مطلوب توصیف کردند.

مسئول گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد: این هیئت همچنین با حضور در زاهدان از بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) و مرکز درمان ناباروری و بخش های جراحی قلب باز بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) بازدید کردند.

حسینی با اشاره به اینکه بیمارستان های امام علی(ع) چابهار و چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان دارنده استانداردها و مجوز IPD از وزارت بهداشت هستند، گفت: سایر بیمارستان ها مانند علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان و مراکز خصوصی برای پذیرش بیماران عمانی باید هر چه سریعتر برای کسب مجوز اقدام نمایند.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "نخستین تور گردشگری سلامت عمان در سیستان و بلوچستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تور گردشگری سلامت عمان در سیستان و بلوچستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021