غرش شیرشاه در سرزمین اژدها ، استقبال چینی ها از فیلم تازه دیزنی

با افتتاحیه 55 میلیون دلاری در چین، امیدها به فروش 175 میلیون دلاری شیرشاه در نخستین هفته اکران در آمریکای شمالی بیشتر شد.

غرش شیرشاه در سرزمین اژدها ، استقبال چینی ها از فیلم تازه دیزنی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوربس، در شرایطی که بعضی منتقدان و کارشناسان سینما چندان به نسخه بازسازی انیمیشن تحسین شده دیزنی روی خوش نشان نداده اند، تماشاگران ثابت کردند گاهی نقدهای منفی هم نمی تواند آنها را از فیلم محبوب شان دور کند. با این حال، گروهی دیگر از تصویرهای دیجیتالی به شدت باورپذیر شیرشاه تعریف نموده و آن را از همین امروز یکی از جدی ترین رقیبان اسکار 2020 در بخش های فنی و البته بهترین انیمیشن بلند داستانی دانسته اند.

فروش 55 میلیون دلاری شیرشاه در سه روز اول اکران در چین بالاتر از عملکرد فیلم های کتاب جنگل، دیو و دلبر و علاءالدین در دومین بازار بزرگ سینمایی جهان بود. فروش 13.4 میلیون دلاری هم فقط در روز آدینه بالاتر از درآمد 13.2 میلیون دلاری داستان اسباب بازی 4 در سه روز اول اکران نهاده شد تا به این ترتیب، تازه ترین محصول استودیو دیزنی در آستانه تبدیل شدن به پیروز ترین و پرفروش ترین فیلم در سرزمین اژدها گردد.

شیرشاه خاطره های بسیار خوب انیمیشن سال 1994 دیزنی را برای دوستداران سینما در نسل های گذشته و امروز زنده می نماید و از این رو انتظار می رود فروش آن در سه روز اول اکران در آمریکا و کانادا بین 175 تا 200 میلیون دلار باشد. حتی اگر فیلم به این اعداد نرسد، کارشناسان برای آن یک اکران طولانی مدت از میانه های تابستان تا اوایل فصل پاییز پیش بینی می نمایند و به این ترتیب شیرشاه می تواند یکی از پیروز ترین فیلم های سال در گیشه 2019 باشد.

کتاب جنگل سه سال پیش با افتتاحیه 48 میلیون دلاری در چین روی پرده رفت و با 148 میلیون دلار به کار خود خاتمه داد. دیو و دلبر 44 میلیون دلار در هفته اول و 84 میلیون دلار در سال 2017 فروخت که در مقایسه با درآمد 1.26 میلیارد دلاری در جهان (504 میلیون دلاری در آمریکای شمالی) بسیار ناچیز بود. گیشه 55 میلیون دلاری شیرشاه در همان سه روز اول درآمد 53 میلیون دلاری علاءالدین را در بازار چین پشت سر گذاشت.

به "غرش شیرشاه در سرزمین اژدها ، استقبال چینی ها از فیلم تازه دیزنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرش شیرشاه در سرزمین اژدها ، استقبال چینی ها از فیلم تازه دیزنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021