نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

فیلم های مستند و پویانمایی اکران می شوند، نشست فیلمساز ایتالیایی

به گزارش خبرنگاران، در سومین روز از سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، 23 فیلم داستانی در بخش ملی، در پردیس سینمایی ملت اکران می گردد.

فیلم های مستند و پویانمایی اکران می شوند، نشست فیلمساز ایتالیایی

در سالن شماره یک 4 فیلم پل اثر سیدامین دریاباری به مدت 15 دقیقه، خاکسترنشین به کارگردانی احسان شادمانی به مدت 20 دقیقه، سازاق از علیرضا سلمانپور به مدت 26 دقیقه و سوادکوهی به کارگردانی محمدرضا مجد به مدت 28 دقیقه از ساعت 13 تا 15 اکران می گردد.

چهار فیلم شب تولد اثر امید شمس به مدت 23 دقیقه، سَس به کارگردانی اَرتوران نجفی به مدت 18 دقیقه، دریازدگی ساخته حامد اصلانی به مدت 24 دقیقه و وقت نهار از علیرضا قاسمی به مدت 15 دقیقه در سانس دوم سالن شماره یک از 15:30 تا 17:30 به نمایش در می آید.

در این بخش به صورت همزمان در دو سالن یک و دو، فیلم های شادمان و شاد و بیزارم از ایمان فراهانی به مدت 30 دقیقه، زونا اثر طوفان نهان قدرتی به مدت 20 دقیقه، کلینر اثر محمدرضا میقانی به مدت 13 دقیقه، گوش ماهی از سیدعباس طاهری به مدت 13 دقیقه و دوست. برادر. همسایه اثر محمدابراهیم عزیزی به مدت 15 دقیقه، در سانس 18 تا 20 روی پرده می روند.

فیلم های حضور، آبتین سلیمی طاری، 16 دقیقه؛ مسکوت، محمد ثریا، 15 دقیقه؛ درخت زیتون سعد، احمد زایری، 24 دقیقه، مارلون دُرناز حاجی ها، 13 دقیقه و حیوان اثر بهمن و بهرام اَرک به مدت 15 دقیقه در سانس اول سالن 2 از ساعت 21 تا 23 اکران می گردد.

در ادامه بخش کتاب و سینما جشنواره، در سانس نخست سالن شماره 2 فیلم های خوابگردها اثر پویا نبی به مدت 16 دقیقه، حضور اثر آبتین سلیمی طاری به مدت 16 دقیقه، رنج ابدی مادر بودن اثر داود زاهدی به مدت 8 دقیقه، خروس ها از امیررضا جلالیان به مدت 12 دقیقه، ناصر اثر عباس سندی به مدت 9 دقیقه و جم شید؛ مرثیه ای بر یک اسطوره به کارگردانی تعیین صمدی در سه بخش مستند، داستانی و پویانمایی به نمایش در می آید.

از ساعت 15:30 تا 17:30 در سانس دوم از برنامه های اکران سالن شماره 2 پنج فیلم،ساعت هشت اثر پریسا حاجی نصیری، همسایه ها از فرهاد غلامی، چله نشین به کارگردانی امید میرزایی، برای فروش از علی بناییان و دوچرخه ها، بازوها، سیگارها اثر امیرعلی واجد سمیعی به تماشا در می آید.

بخش تجربی جشنواره در روز سوم با 10 فیلم جنون از رها امیرفضلی، میانِ ماندن و رفتن اثر تورج هیبتی، رادیو به کارگردانی عباس عباسی، کابوس نامه از فرهاد غلامی، مردگی سعید افسر، نشخوار از مجید فرهنگ بافتانی، خلاء از حمید قدرتی، سمفونی شماره 10 از آرش امیری، فلت لند از علیرضا کیمنش، زیرآب اثر جابر رمضانی پیگیری می گردد. فیلم های تجربی در سانس نخست سالن شماره سه از ساعت 13 الی 15 پخش می گردد.

در بخش مستند نیز از ساعت 15:30 تا 17:30، چهار فیلم دادا سلطنه به کارگردانی هادی احمدی به مدت 28 دقیقه، زیر بال های کاسپین کار بابک مجیدی به مدت 22 دقیقه، بومی اثر کیومرث سرشار به مدت 15 دقیقه و همسایه های رودخانه به کارگردانی کیوان فهیمی به مدت 25 دقیقه اکران می گردد.

در سانس دوم فیلم های کوتاه مستند پل سیاه ایوب مروانی پور به مدت 30 دقیقه، آدینه قالی به کارگردانی مهدی اسدی به مدت 20 دقیقه، به کجا می رویم؟ به کارگردانی رضا مجلسی، 17 دقیقه، زوآنتوس به کارگردانی رشاد بالف به مدت 24 دقیقه در سانس اول از 18 الی 20 اکران می گردد.

سانس 4 از جدول سالن شماره سه در روز سوم به بخش پویانمایی اختصاص داده شده است.

در این بخش از ساعت 21 الی 23 فیلم های والی بال اثر کاوه سیستانی، طناب به کارگردانی آذر منصوری، سبز و صورتی از سپیده اقبالی، عصر وارونه اثر هادی امیری و رها فرجی، تریو قجری به کارگردانی محمدرضا مرادی، پل به کارگردانی نوید تنظیفیان، سیاه یا سفید به کارگردانی محمدعلی سلیمان زاده، ایکی از پرستو کاردگر، تماشاچی از محسن باقری دستگردی، من به کارگردانی فاطمه بخنوده، داگبین از آتوسا غفاری، 18.111.81 اثر سعیده جانی خواه، سیب نداسادات میرمحمدی، زندگی رو به پیشرفت از مقداد اخوان و کاش یک برادر داشتم به کارگردانی ناهید شمس دوست روی پرده می روند.

در سانس اول چهار فیلم در بخش ملی مستند اکران می گردد که سوزنگرد اثر معصومه نورمحمدی، پلاستیک اثر اصغر بشارتی، انتها محدوده قانونی شهر به کارگردانی بلال و علی الفت و پرندگان ماهی خوار از حبیب علوانی از این فیلم ها هستند.

طبیعت اثر سباستین مولدر از کشور هلند، یک روز کنارهم اثر ژن یو پنگ از سنگاپور، وقتی پرنده کوچکی بودم... اثر یلی هلوین از استونی، بگذار شب باشد به کارگردانی بنیامین هامیوری از مجارستان، سفر اثر ایزومی گاتیه از فرانسه، دیوار بی انتها از سیلویا کارپیزو دو دیه گو محصول اسپانیا در چهار بخش تجربی، داستانی، مستند و پویانمایی فیلم هایی هستند که در بخش بین الملل جشنواره از ساعت 15:30 تا 17:30 در سالن شماره چهار پخش می گردد.

پنل دوم پخش فیلم بین الملل در چهار بخش مستند، تجربی، داستانی و پویانمایی از ساعت 18 تا 20 به فیلم هایبی آبرو اثر شان میهن از استرالیا - کانادا، گردش در فروشگاه اثر آنا ماریا هوتری از فنلاند، تازه کار از کریسانتوس مارگونیس محصول یونان، لی لی از ناتیا نیکولاشویلی محصول گرجستان، ریتم هندسی به کارگردانی ویکتور بریم از آلمان و کرختی از سیلویا روساک محصول لهستان اختصاص پیدا نموده است.

بخش مستند کوتاه ملی نیز با اکران فیلم هایمن شیخ عبدالصاحب هستم اثر احمد معبودی، بومرنگ اثر پدرام ابوئی، مردمان سرزمین بلوط اثر نوراله فتاحی و رویای آهنی کار یاسر طالبی در سانس چهارم در سالن شماره چهار پیگیری می گردد.

برنامه 20 نشست 34 نیز بال برگزاری چهار نشست تخصصی پیگیری می گردد. از ساعت 10 تا 13 پیتر موردما درباره فیلمسازی یک نفره در مستند سخن می گوید. کارگاه عنصر خیال در فیلم نامه کوتاه با حضور سید محمد بهشتی، زیر متن در فیلم کوتاه توسط مهرداد اسکویی و آسیب شناسی فیلم کوتاه توسط سعید عقیقی نیز برگزار می گردد که متن کامل این نشست ها بر روی سایت جشنواره قابل دسترسی است.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران 25 تا 29 مهر در پردیس سینمایی ملت برگزار می گردد.

به "فیلم های مستند و پویانمایی اکران می شوند، نشست فیلمساز ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های مستند و پویانمایی اکران می شوند، نشست فیلمساز ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021