شعار پرسپولیس در نخستین سفر به کانادا: مقابله با گرمایش زمین

پرسپولیس که از طرف انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی به کانادا دعوت شده، با شعار مبارزه با تغییرات اقلیمی و مقابله با گرمایش زمین به این سفر می رود.

شعار پرسپولیس در نخستین سفر به کانادا: مقابله با گرمایش زمین

شعار پرسپولیس در نخستین سفر به کانادا: مقابله با گرمایش زمین

بنا بر اعلام انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی، پرسپولیس اردوی تابستانی خود را به مدت دو هفته در کانادا برپا و چند بازی محبت آمیز هم در جریان این اردو برگزار می نماید.

قرمزها در نخستین سفرشان به آمریکای شمالی با شعار مبارزه با تغییرات اقلیمی و مقابله با گرمایش زمین در حالی با پیغام صلح و دوستی راهی کانادا می شوند که تمرینات خود را در یک کمپ بین المللی با استانداردهای فیفا برگزار خواهند کرد.

کمپ تدارک دیده شده برای تمرینات شاگردان برانکو سابقه میزبانی از تیم های ملی آلمان وکانادا و همین طور تیم های تورنتو اف سی و پارما ای سی را دارد.

طبق برنامه ریزی های اجرا شده در انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی به عنوان میزبان کاروان پرسپولیس، قرار است در جریان برگزاری این رویداد مهم فرهنگی به منظور کاهش استفاده از سوخت های فسیلی و اشاعه فرهنگ استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و غیرآلاینده از خودروهای برقی و همچنین برای حفاظت از محیط زیست از تمام وسایل و ظروف تجدیدپذیر در طبیعت و غیرپلاستیکی استفاده نمایند. تیم برانکو در طول اقامت دو هفته ای اش در کانادا چند بازی محبت آمیز ای را در شهرهای مختلف برگزار می نماید.

برای دریافت ویزای کانادا با ما تماس بگیرید.

به "شعار پرسپولیس در نخستین سفر به کانادا: مقابله با گرمایش زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار پرسپولیس در نخستین سفر به کانادا: مقابله با گرمایش زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021