توسعه گردشگری دریایی در سیستان و بلوچستان

خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان گفت: از برنامه های ویژه این سازمان برای جذب گردشگر توسعه گردشگری دریایی در سیستان و بلوچستان است.

توسعه گردشگری دریایی در سیستان و بلوچستان

علیرضا جلالزایی در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: یکی از راه های جذب توریسم و گردشگر به استان سیستان وبلوچستان ایجاد زیر ساخت های این صنعت است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان در ادامه اعلام کرد: چابهار یکی از مهمترین شهرهای بندری ایران است که از نظر مالی و گردشگری بسیار مورد توجه عموم مردم واقع شده است.

جلالزایی اضافه نمود: یکی از اصلی ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری در چابهار بندر گواتر است که در انتهایی ترین نقطه جنوب شرقی ایران و در منطقه مرزی شهرستان چابهار با مرز مشترک پاکستان قرار گرفته است. این بندر بخش کوچکی از استان سیستان و بلوچستان است که به آن گوهر بهشتی در ساحل دریای عمان هم گفته می گردد. گواتر به واسطه قرار دریافت در مجاورت جنگل های حرا یکی از مناطق حفاظت شده محیط زیست به شمار می رود.

وی توضیح داد: یکی از مهمترین اقدامات اجرا شده، برقراری ارتباط بین دفاتر خدمات مسافرتی استان و لینک کردن آن ها با یکدیگر در راستای افزایش تعاملات آن ها برای جذب گردشگر بیشتر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان تاکید نمود: تبلیغات جهت جذب گردشگران علاقه مند برای سفر دریایی به وسیله دفاتر خدمات مسافرتی فعال در استان انجام می گردد.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "توسعه گردشگری دریایی در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری دریایی در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021