نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

برند ملی گردشگری ایران دهه فجر رونمایی می گردد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه برند ملی گردشگری ایران دهه فجر رونمایی می گردد، گفت: همکاری بسیار خوبی با سازمان جهانی گردشگری و یونسکو داریم.

برند ملی گردشگری ایران دهه فجر رونمایی می گردد

علی اصغر مونسان ظهر امروز در آیین افتتاح 18 واحد بوم گردی در استان بوشهر با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید توجه به موضوع اشتغال روستایی است گفت:طرح های بوم گردی در دولت دوازدهم مورد توجه ویژه قرار گرفته و تعداد واحدهای بوم گردی 400 به 1700 بوم گردی افزایش یافت.

وی مزیت طرح های بوم گردی را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر نقش این طرح ها در رونق مالی و اجتماعی روستاها خاطر نشان کرد: طرح های بوم گردی سبب شده تا در بعضی از روستاها نه تنها شاهد جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر باشیم بلکه مهاجرت معکوس از شهر به روستا ثبت شده است.

مونسان، اکوتوریسم را یکی از برنامه های مهم دولت دوازدهم دانست و با بیان اینکه این مهم مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های اکوتوریسم در ایران این است که فصل گرم و سرد، جنگل، دریا و کوهستان وجود دارد و به این ظرفیت ها پرداخته نشده بود و بیشتر طرح های گردشگری در حوزه آثار تاریخی و فرهنگی خلاصه می شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه اندازی بوتیک هتل ها در نقاط مختلف کشور را مورد اشاره قرار داد و توضیح داد: خوشبختانه گردشگری طبیعی در کشور شکل گرفته و موضوع جدید گردشگری بوتیک هتل هاست که بناهای قدیمی را که قابلیت تبدیل شدن به هتل را دارند تغییر کاربری داده و مورد استفاده قرار می گیرد.

وی، به معماری زیبای بوتیک هتل ها با تجهیز شدن آنها به صنایع دستی پرداخت و اضافه کرد: دو هدف مهم در اجرای بوتیک هتل ها، یکی سرمایه گذاری بخش غیردولتی برای مرمت این بناها و هدف دیگر ایجاد کسب و کار در حوزه گردشگری است که شکل گرفته و در حال گسترش است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، از تدوین سند توسعه گردشگری اطلاع داد و گفت: با توجه به این که همه استان ها ظرفیت گردشگری دارندبا توجه به تدوین سند توسعه گردشگری کشور امیدواریم تا سرانجام سال در هیئت دولت مطرح و تصویب گردد.

مونسان با اشاره به رونمایی از برند گردشگری در دهه فجر و با بیان اینکه همکاری بسیار خوبی با سازمان جهانی گردشگری و نیز یونسکو داریم، اعلام نمود: ان شاءالله در دهه فجر سال جاری از برند ملی گردشگری کشور رونمایی می گردد که همه این موضوعات به رشد گردشگری و توسعه صنعت گردشگری در کشور یاری می نماید.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "برند ملی گردشگری ایران دهه فجر رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند ملی گردشگری ایران دهه فجر رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021