تصویب 13 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از تصویب 13 طرح سرمایه گذاری با اعتبار 300میلیارد ریال در این استان خبر داد.

تصویب 13 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در کرمانشاه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، امید قادری در جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری این اداره کل گفت: اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان با هدف ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی و گردشگری استان یک اولویت ضروری و مهم بوده که در این زمینه برنامه ریزی های مناسبی صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه ادامه داد: با بررسی 15 پرونده سرمایه گذاری گردشگری 13 طرح با اعتبار 300 میلیارد ریال در کرمانشاه مورد تصویب نهاده شد که این طرح ها زمینه اشتغال 147 نفر فراهم را فراهم می نماید.

قادری افزود: احداث پنج مجتمع گردشگری، دو مهمانپذیر، یک مرکز تفریحی و سرگرمی، یک سفره خانه و دو هتل آپارتمان و ساخت دو هتل آپارتمان از جمله طرح های مورد مصوب این جلسه بود.

او با اشاره به این که کرمانشاه آماده حمایت از بخش خصوصی برای اجرای طرح های گردشگری است، شرح داد: اجرای این طرح ها در کمترین زمان ممکن مهم ترین اولویت ماست و به عنوان یکی از محوری ترین هدف این مجموعه به دنبال توسعه گردشگری در استان هستیم تا بتوانیم گردشگری را از رکود خارج کنیم.

قادری در انتها گفت: اهمیت به مسئله رشد و شکوفایی استان در حوزه گردشگری جزو اولویت دارترین پروژه های استان محسوب می گردد.

کرمانشاه در سال 2020 میزبان کنفرانس بین المللی گردشگری روستایی است که می تواند فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه های گردشگری این استان باشد.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

 

به "تصویب 13 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 13 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021