بهترین مقاصد گردشگری در دی ماه ، این 5 مقصد مناسب سفر در زمستان هستند

انتخاب بهترین مقصد برای سفر کار آسانی نیست. به همین منظور لیستی از بهترین مناطق برای سفر در هر ماه را آماده نموده ایم. دی، یک ماه پر از جنب و جوش و جشن در سرتاسر دنیاست و این یعنی بهترین زمان برای سفر کردن.

بهترین مقاصد گردشگری در دی ماه ، این 5 مقصد مناسب سفر در زمستان هستند

1. آلمان

کریسمس در اروپا زمانی برای سنت ها و تزیین کاری های زیبا است. تا زمانی که در دی ماه به آلمان سفر نکنید نمی توان طعم واقعی سفر به این کشور را چشید. عشق در میان غرفه های بازارهای محلی پوشیده شده از برف که درختان صنوبر و رایحه دارچین آنها را آراسته نموده اند٬ زنده می گردد. بازارهای کریسمسی بهترین قسمت این فصل هستند که در لیست بهترین های آن بازارهای مونیخ، کلن و فرانکفورت قرار می گیرند.

2. هند

اگر بعد از یک سال پر از استرس و مشغله به دنبال محلی برای استراحت و آرامش هستید، ممکن است رنگ و شلوغی هند به سرعت به ذهن خطور نکند. اما دوباره فکر کنید! لوش کرالا منطقه ای گرمسیری در جنوب هند که می توان پاهای خود را روی عرشه کشتی گذاشت و از روی آب ها رد شد. یک جنگل زیبا با میوه ها و غذاهای تازه است. به معبد فورت کوچی بروید تا رنگ جشنواره کوهین شور و اشتیاقی باور نکردنی به شما بدهد.

3. کامبوج

دسامبر خشک در کامبوج نام دارد. روزهایی با آسمان آبی که می توان به کشف و بازدید از معابد قدیمی پرداخت درست مانند بازی Tomb Raider. جنگل های سرسبز و ساحل سفید بکر، روستاهای باستانی و مسیرهای پیاده روی فیل ها، همه با قیمتی بسیار مناسب منتظر کاوش شدن هستند.

4. فنلاند

فنلاند، سرزمینی با جنگل های پر از برف، آبشارهای خروشان است. مکانی که می توان سرعت واقعی یک سورتمه سگی را تجربه کرد. می توان غروب زیبای خورشید را از بالای تپه ها تماشا کرد و از غذای سنتی آنجا سامی لذت برد.

5. آفریقا جنوبی

آفریقا جنوبی بهشت مسافران است، جاده های ساحلی خیره کننده، کوه های مرتفع و پارک های ملی بزرگ. دی ماه٬ شروع تابستان در این منطقه است، در حالی که مناطق شمالی در یخ زدگی زمستان قرار دارند، مردم آفریقا برای تابستان خود آماده می شوند.

منبع: intrepidtravel

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "بهترین مقاصد گردشگری در دی ماه ، این 5 مقصد مناسب سفر در زمستان هستند" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین مقاصد گردشگری در دی ماه ، این 5 مقصد مناسب سفر در زمستان هستند" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد گردشگری در دی ماه ، این 5 مقصد مناسب سفر در زمستان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021