اعزام تیم کشتی آزاد ایران با ترکیبی جوان به ایتالیا

به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ساساری که جزو رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی محسوب می گردد طی روزهای 2 تا 4 خردادماه در شهر ساساری کشور ایتالیا برگزار می گردد. بر این اساس قرار است کادر فنی تیم کشتی آزاد ایران از نفرات جوان اردوی تیم ملی برای حضور در این مسابقات بهره ببرد.

اعزام تیم کشتی آزاد ایران با ترکیبی جوان به ایتالیا

هادی حبیبی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در این خصوص به خبرنگاران گفت: نفرات اعلام شده برای شرکت در جام ساساری ایتالیا، فعلاً در لیست اولیه کادر فنی گنجانده شده اند و امکان هر گونه تغییر در آن وجود دارد. ضمن اینکه ما در نظر داریم بیشتر از کشتی گیران رده جوانان و امید در این مسابقات استفاده کنیم.

به گفته حبیبی لیست اولیه آزادکاران اعزامی به ایتالیا از 12 کشتی گیر تشکیل شده اما هنوز می توان تغییراتی در این لیست ایجاد کرد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد که هم اکنون با نفرات منتخب اردوی تیم ملی در شهر عشق آباد ترکمنستان حضور دارد، گفت: اردوی بعدی ما از روز 23 اردیبهشت شروع خواهد شد و تا زمان اعزام به رقابتهای جام ساساری ایتالیا ادامه دارد.

به گزارش خبرنگاران، جمعی از آزادکاران منتخب اردوی تیم ملی کشتی ایران، هفته گذشته برای برگزاری یک اردوی مشترک راهی کشور ترکمنستان شدند. این تمرینات از روز جمعه با حضور آزادکاران ترکمنستان و ایران شروع شد که قرار است تا روز 20 اردیبهشت ماه پیگیری گردد. تمامی هزینه های برگزاری این اردو اعم از هزینه سفر تیم ایران به ترکمنستان نیز بر عهده مسئولان کشور میزبان است.

به "اعزام تیم کشتی آزاد ایران با ترکیبی جوان به ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم کشتی آزاد ایران با ترکیبی جوان به ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021