اسکله های گردشگری قشم سه شنبه 26 آذر تعطیل است

اسکله های گردشگری جزیره قشم به دلیل فعالیت سامانه بارشی، افزایش سرعت لحظه ای باد و مواج شدن دریا سه شنبه 26 آذر به طور کامل تعطیل است.

اسکله های گردشگری قشم سه شنبه 26 آذر تعطیل است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، رئیس بنادر و دریانوردی قشم گفت: بنا بر وضعیت جوی حاکم بر جو شهرستان قشم استان هرمزگان، شناورهای گردشگری در اسکله های گردشگری شیب درازو کندالو برای سفرهای تفریحی به سمت جزیره هنگام و خلیج دلفین ها جلوگیری شد.

علی اشتری اضافه نمود: امنیت جانی مسافران در درجه نخست اهمیت قرار گرفته است و ازاین رو گردشگران از تجمع در این اسکله ها خودداری نمایند.

وی ادامه داد: فعالیت اسکله های مسافری و تردد لندینگ کرافت ها در راستا بنادر پهل و لافت در حال اجرا است.

رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم توضیح داد: با توجه به هشدارهای هواشناسی امکان اخلال در فعالیت اسکله های مسافری نیز وجود دارد.

وی اضافه نمود: ازاین رو به مسافران و گردشگران توصیه می گردد برنامه ریزی دقیقی برای تردد خود داشته باشند.

هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می نمایند. این شهرستان 19 اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلومترمربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر داز توابع هرمزگان است و 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول 150 و عرض میانگین 11 کیلومتر در میان آب های خلیج فارس گسترده شده است.

برای دریافت ویزای کانادا با ما تماس بگیرید.

به "اسکله های گردشگری قشم سه شنبه 26 آذر تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکله های گردشگری قشم سه شنبه 26 آذر تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021