استراماچونی: استقلال را به تیمی از سری A ایتالیا ترجیح دادم

به گزارش خبرنگاران، آندره آ استراماچونی سرمربی 43 و ایتالیایی آبی پوشان که گفته می گردد از روز چهارشنبه با حضور در تهران کارش را رسماً شروع می نماید، در مورد تیم جدیدش گفت: استقلال یکی از مهم ترین باشگاه های آسیا است و تاریخ بزرگی دارد.

استراماچونی: استقلال را به تیمی از سری A ایتالیا ترجیح دادم

وی اضافه نمود: این تیم می خواهد پس از شش سال ناکامی در کسب قهرمانی در لیگ برتر، یک دوره پیروز را بسازد. استقلال در فصلی که گذشت، در لیگ سوم شد و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف شد که مسلماً باید در فصل جدید عملکرد بهتری داشته باشیم.

استراماچونی با بیان اینکه طرفداران استقلال بسیار پرشور و شوق هستند، اضافه نمود: در ایتالیا به باشگاهی از سری A نزدیک بودم اما مذاکره با آن تیم خیلی طول کشید و تصمیم گرفتم پیشنهاد استقلال را بپذیرم که به من علاقه نشان داد و از هر نظر رضایت مرا جلب کرد.

سرمربی آبی پوشان توضیح داد: پس از راهنمایی پاناتینایکوس و اسپارتاپراگ، خوشحالم که توجه تیم بزرگ خارجی دیگری را جلب کردم. در 43 سالگی به اندازه کافی خوش شانس هستم تا با چالش هایی که مرا از نظر فوتبالی و فردی رشد دهد، روبرو شوم.

وی در ادامه بیان داشت: اولین باری که استقلال با من تماس گرفت، متقاعد نشدم تا پیشنهاد آن ها را بپذیرم. سپس تصمیم گرفتم تا از افراد ایتالیایی از جمله خولیو ولاسکو که سابقه کار در ایران داشتند، در مورد کار در این کشور پرس و جو کنم. آن ها به من اطمینان خاطر دادند.

به "استراماچونی: استقلال را به تیمی از سری A ایتالیا ترجیح دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: استقلال را به تیمی از سری A ایتالیا ترجیح دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021