آمادگی روسیه و ایتالیا برای برگزاری نشست وزرای خارجه و دفاع

معاون وزیر امور خارجه و چند مقام وزارت دفاع روسیه در نشستی با همتایان ایتالیایی خود در رم، درباره برگزاری نخستین نشست مشترک وزرای خارجه و دفاع روسیه - ایتالیا در ترکیب 2+2 به توافق رسیدند.

آمادگی روسیه و ایتالیا برای برگزاری نشست وزرای خارجه و دفاع

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، وزارت امور خارجه روسیه گفت که روز آدینه در رم، مذاکراتی درباره فراهم سازی مقدمات برگزاری نشست مشترک وزرای امور خارجه و دفاع روسیه - ایتالیا در ترکیب 2+2 انجام گرفت. تاریخ و محل برگزاری این نشست بعداً اعلام خواهد شد.

از طرف روسیه در این مذاکرات الکساندر گروشکو معاون وزیر خارجه و چند مقام وزارت دفاع روسیه حضور داشتند که در جریان آن مسائل مهم در عرصه همکاری های دوجانبه و همچنین موضوعات مهم بین المللی: از جمله ثبات راهبردی، امنیت اروپا، عدم گسترش و کنترل تسلیحات و البته روابط مسکو با اتحادیه اروپا و ناتو، مورد آنالیز طرفین نهاده شد.

بر اساس اطلاعات وزارت خارجه روسیه، مقامات دیپلماتیک و نظامی روسیه و ایتالیا همچنین درباره بعضی مسائل منطقه ای، از جمله اوضاع در سوریه، لیبی و ونزوئلا گفتگو نموده و بر اهمیت اجرای کامل توافقات مینسک برای حل و فصل مناقشه نظامی در مناطق شرق و جنوب اوکراین تأکید کردند.

به "آمادگی روسیه و ایتالیا برای برگزاری نشست وزرای خارجه و دفاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی روسیه و ایتالیا برای برگزاری نشست وزرای خارجه و دفاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021