مواققت با ساخت بزرگراهی که چین را از روسیه به اروپا متصل می نماید

ساختن یک بزرگراه جدید 2000 کیلومتری جدید که چین را از راه روسیه به اروپا متصل می نماید، موافقت مقامات را جلب نموده است.

مواققت با ساخت بزرگراهی که چین را از روسیه به اروپا متصل می نماید

به گزارش ایندیپندنت بزرگراه مریدین که با سرمایه خصوصی از مرز روسیه سفید (بلاروس) تا قزاقستان کشیده خواهد شد و به عنوان یک میانگذر مسکو برای حمل و نقل میان چین و اروپا عمل خواهد نمود.

روزنامه تجاری ودیموستی گزارش می دهد که پیشنهاد ساخت این بزرگراه تصویب نموده است و کار از هم اکنون در اطراف مرز ساگارچین در انتهای شرقی این جاده آغاز شده است.

این بزرگراه چهار بانده در طرف غربی در نزدیکی سمولنسک، در نیمه راه میان مسکو و مینسک، وارد روسیه سفید می گردد و از میان بعضی زا محرومترین نقاط بزرگترین کشور دنیا که با الهام اصطلاح مشابه در آمریکا کمربند زنگ زده روسیه نامیده می گردد، می گذرد.

پیش بینی می گردد این بزرگراه حدود 600 میلیارد روبل (7.5 میلیارد پوند) خرج بردارد و با همکاری بخش خصوصی و دولتی که تضمین بازگشت سرمایه ها را می دهد، ساخته خواهد شد. منبع اصلی درآمد این بزرگراه کامیون هایی است که میان چین و اروپا در رفت وآمد هستند.

انتظار می رود با ساخت این بزرگراه بخشی از نقل و انتقال محموله هایی که در حال حاضر از کانال سوئز و راه آهن ترانس سیبرین می گذرند، به وسیله آن انجام گیرد.

بزرگراه مریدین خود بخش غربی یک بزرگراه جدید 8000 کیلومتری میان روسیه و غرب چین است و در نهایت بندرهای هامبورگ در آلمان و شانگهای در چین را به هم وصل می نماید.

این طرح یکی از چند پروژه ای است که پکن آنها را به عنوان بخشی از ابتکار عمل کمربند و جاده چین تبلیغ می نماید.

این بزرگراه جدید به گردشگران غربی که با ماشین سفر می نماید دسترسی جاده ای جدیدی به غرب روسیه می دهد و ارتباطات میان اروپا و جمهوری های آسیای مرکزی قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان را بهبود می بخشد- هر چند که مقررات ویزا هم در روسیه و هم در روسیه سفید هنوز پیچیده و مشکل هستند.

نام بزرگراه مریدین از نام یک جاده اتومبیل رو در ابتدای قرن بیستم در آمریکا گرفته شده است که میان داکوتای شمالی و تگزاس کشیده شده بود.

به "مواققت با ساخت بزرگراهی که چین را از روسیه به اروپا متصل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواققت با ساخت بزرگراهی که چین را از روسیه به اروپا متصل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021