AFC: آزادی تهران خانه آخر افسانه فوتبال اسپانیا

استادیوم مشهور آزادی تهران میزبان آخرین بازی ژاوی هرناندز مرد افسانه ای فوتبال اسپانیا است؛ جایی که السد قطر در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا میهمان پرسپولیس ایران خواهد بود.

AFC: آزادی تهران خانه آخر افسانه فوتبال اسپانیا

تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز یکشنبه در گزارش پیش از بازی خود پرسپولیس- السد نوشت: هافبک پیشین باشگاه بارسلونا اقامت چهار ساله خود را در پایتخت قطر در حالی به انتها خواهد رساند که فردا در استادیوم آزادی کفش های خود را می آویزد و به 22 سال حضور درخشان در مستطیل سبز که با 32 جام در هم تنیده شده است، انتها می دهد.

تکرار دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2018 در شرایطی کاملا متفاوت در تهران رقم می خورد؛ السد به دور بعد صعود نموده و پرسپولیس از راهیابی به مرحله حذفی ناکام مانده است.

این 2 تیم فردا برای ششمین بار در عرض یک سال با یکدیگر روبرو می شوند؛ پرسپولیس و السد فصل گذشته در گروه سوم با یکدیگر رقابت کردند و دبل بغداد بونجاح در هفته دوم آن دوره پیروزی 3 بر یک السد در دوحه را تثبیت کرد.

در آوریل 2018، مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی السد برای پرسپولیس گلزنی کرد؛ در واقع گل به خودی زد تا قرمزها یک بر صفر در تهران پرونده بازی برگشت را ببندند. 6 ماه بعد همان نتیجه این بار در استادیوم جاسم بن حمد دوحه در نیمه نهایی تکرار شد.

در ادامه گل بونجاح با گل سیامک نعمتی خنثی شد تا تساوی یک بر یک قرمزها در استادیوم آزادی، آنها را برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان رساند.

با این حال، مهاجم الجزایری السد همچنان به رکورد گلزنی خود مقابل علیرضا بیرانوند ادامه داد و موفق شد در هفته دوم بازی های مرحله گروهی امسال، تک گل تیمش را به ثمر برساند.

به "AFC: آزادی تهران خانه آخر افسانه فوتبال اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC: آزادی تهران خانه آخر افسانه فوتبال اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021