گزارش آس اسپانیا از پیروزی پرسپولیس مقابل السد

نشریه اسپانیایی آس بی دقتی بازیکنان السد در ضربات نهایی و عملکرد علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس را دلیل شکست تیم قطری عنوان نمود.

گزارش آس اسپانیا از پیروزی پرسپولیس مقابل السد

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس سه شنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر نهاده شد و با یک گل میزبانش را شکست داد.

سایت آس اسپانیا به این دیدار پرداخت و نوشت: دیدارهای پایانی لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شدند. السد ژاوی هرناندس و گابی، بازیکنان سابق بارسلونا و اتلتیکومادرید آغاز خوبی در مرحله نیمه نهایی نداشت.

نشریه اسپانیایی در ادامه به هزارمین بازی ژاوی اشاره نمود و نوشت: در روزی که هافبک اسپانیایی هزارمین بازی دوران حرفه ای اش را تجربه کرد و در میان سه بازیکن اسپانیایی با بیشترین بازی نهاده شد (تنها رائول گونسالس و ایکر کاسیاس بالاتر از او دیده می شوند) السد شکست تلخی را تجربه کرد و با گل دقیقه 86 علیپور مغلوب پرسپولیس شد.

آس با اشاره به عملکرد السد نوشت: تیم قطری با وجود این که بازی را در اختیار داشت، نتوانست گلزنی کند. آن ها در حالی نتوانستند از مالیکت 70 درصدی خود استفاده نمایند که هر دو بازیکن اهل اسپانیا از ابتدا در ترکیب تیم خود حضور داشتند. السد برابر تیمی مغلوب شد که در پنج بازی اخیرش تساوی را تجربه نکرده بود.

مقصر اصلی این شکست بازیکنان تیم قطر بودند چون نتوانستند از 16 ضربه خود بهره ببرند. البته حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس بی تاثیر نبود و او توانست 6 توپ را مهار کند.

با این نتیجه همه چیز در بازی برگشت تعیین خواهد شد. السد اگر می خواهد به فینال صعود کند باید در ضربات نهایی دقت بیشتری داشته باشد. بازی برگشت یکم آبان در استادیوم آزادی تهران برگزار می گردد.

به "گزارش آس اسپانیا از پیروزی پرسپولیس مقابل السد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش آس اسپانیا از پیروزی پرسپولیس مقابل السد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021