واکنش پکن به زمینگیر شدن پهپادهای چینی در آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به زمین گیر شدن پهپادهای چینی در آمریکا از واشنگتن خواست تا سوء استفاده از مفهوم امنیت ملی را متوقف کند.

واکنش پکن به زمینگیر شدن پهپادهای چینی در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت امور خارجه چین امروز پنجشنبه در واکنش به تصمیم واشنگتن در زمین گیر کردن تمام پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین ساخت چین در آمریکا از آمریکا خواست تا سوء استفاده از مفهوم امنیت ملی را متوقف کند.

بنا به گزارش رویترز، شرکت پهپادسازی چینی دی. جِی. آی. امروز گفت به دستور وزارت کشور آمریکا، تمام پهپادهای ساخت چین یا فراوری مشترک این کشور که کاربرد ضروری یا اورژانسی ندارند، اجازه پرواز در آسمان ایالات متحده را نخواهند داشت.

گنگ شوانگ سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در کنفرانس خبری در واکنش به این خبر ابراز امیدواری کرد که واشنگتن سوء استفاده از مفهوم امنیت ملی را متوقف کند و یک جو غیرتبعیض آمیز برای شرکت های چینی فراهم آورد.

این اقدام واشنگتن در حالی انجام شده است که مایک پامپئو وزیر امور خارجه چین روز گذشته به صراحت گفت که آمریکا به دنبال مقابله با چین است.

دولت ترامپ از زمان روی کار آمدن رویکردی به شدت خصمانه در مقابل چین به کار گرفته است و تاکنون به وسیله مداخله در امور داخلی هنگ کنگ، تایوان و همچنین معین تعرفه های میلیاردی برای کالاهای وارداتی چین، به مقابله با پکن پرداخته است.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "واکنش پکن به زمینگیر شدن پهپادهای چینی در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پکن به زمینگیر شدن پهپادهای چینی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021