نماینده های پرسپولیس در راه مالزی

برای حضور در آئین قرعه کشی لیگ قهرمانان 2019 آسیا، مدیر رسانه ای و امدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس راهی مالزی خواهند شد.

نماینده های پرسپولیس در راه مالزی

به گزارش خبرنگاران، نماینده های باشگاه پرسپولیس امشب تهران را به مقصد پایتخت مالزی ترک خواهند کرد تا روز پنجشنبه در آئین قرعه کشی لیگ قهرمانان 2019 آسیا حاضر شوند و در کارگاه ها و جلسات آموزشی و توجیهی روزهای چهارشنبه و جمعه هم شرکت نمایند. این همایش از چهارشنبه 30 آبان (21 نوامبر) شروع و نمایندگان باشگاه های راه یافته به لیگ قهرمانان، پس از ورود به کوالالامپور مالزی در هتل شرایتون مستقر خواهند شد.

ساعت 9:30 دقیقه صبح چهارشنبه زمان ثبت نام حاضران و دریافت کارت های شناسایی خواهد بود و جلسات و کارگاه ها از ساعت 10 صبح با سخنرانی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا شروع خواهد شد. کارگاه ها تا ساعت 17 ادامه پیدا می نماید. قرعه کشی ها روز پنجشنبه اول آذرماه برگزار می گردد. قرعه کشی ای اف سی کاپ از ساعت 14 و قرعه کشی لیگ قهرمانان از ساعت 16:30 دقیقه به وقت محلی. در این دوره، روز جداگانه ای برای قرعه کشی در نظر گرفته گردیده که احتمالا به دلیل افزایش تعداد کارگاه ها و دوره ها بوده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا در هر دوره، چه در صدور مجوزهای حرفه ای باشگاه ها و چه در جریان برگزاری رقابت ها، الزام ها و استانداردهای بیشتری را لحاظ می نماید.

نمایندگان باشگاه ها روز جمعه نیز از ساعت 9:30 دقیقه و پس از صرف صبحانه، به مقر و سخنرانی دبیر کل انتقال داده می شوند و تا ساعت 17 همان روز درگیر آموزش ها و جلسات هماهنگی خواهند بود. نماینده های پرسپولیس در این مراسم پندار خمارلو (مدیر رسانه ای) و امیرعلی حسینی (مدیر امور بین الملل) خواهند بود که با پرواز ساعت 23:30 جمعه به تهران باز می گردند.

به "نماینده های پرسپولیس در راه مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده های پرسپولیس در راه مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021