نقوی حسینی: آمریکایی ها با تحریم بودجه عمرانی ایران راه خطا می روند ، ایتالیا هم مانند باقی اروپا تحت اراده آمریکاست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه آمریکایی ها با تحریم بودجه عمرانی راه خطایی می روند، گفت: چراکه اعتباربخشی و بودجه بندی عمرانی سال جاری کشور به نحوی است که تحریم های آمریکا نمی تواند تاثیری بر روی آن داشته باشد.

نقوی حسینی: آمریکایی ها با تحریم بودجه عمرانی ایران راه خطا می روند ، ایتالیا هم مانند باقی اروپا تحت اراده آمریکاست

سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مصاحبه با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، در واکنش به تحریم بخش عمرانی کشور توسط آمریکا گفت: آمریکایی ها با تحلیل و برداشت غلطی که از جامعه ایران دارند، فکر می نمایند اگر مردم را تحت فشار قرار دهند می توانند به تحمیل اراده خود بر جمهوری اسلامی دست یابند.

رژیم آمریکا برداشت غلطی از جامعه ایران دارد

وی با بیان اینکه ملت ایران چهل سال به آن ها اثبات نموده که این برداشت و تحلیل غلط است، اضافه نمود: اگر ایرانیان احساس نمایند آمریکا می خواهد علیه آن ها زورگویی کند همه با هم متحد می شوند و عکس العمل جدی را به آمریکایی ها نشان خواهند داد.

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه در یک نظرسنجی ساده به خوبی به این نکته پی خواهید برد که بیش از 80 درصد ملت ایران در زمینه تحریم ها معتقد به مقابله با آمریکا هستند، توضیح داد: ایالات متحده باید برداشت غلط خود را اصلاح کند و بداند با تحریم بیشتر نتیجه ای جز مقاومت ملت ایران و تنفر بیشتر آن ها از رژیم آمریکا عایدش نخواهد شد.

تحریم بودجه عمرانی ایران تاثیری بر حوزه عمران نخواهد گذاشت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه آمریکایی ها با تحریم بودجه عمرانی راه خطایی می روند، یادآور شد: اعتباربخشی و بودجه بندی عمرانی سال جاری کشور به نحوی است که تحریم های آمریکا نمی تواند تاثیری بر روی آن داشته باشد. حدود 10 روز پیش آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در مصاحبه ای بیان کرد پرداخت بودجه عمرانی سال جاری کشور نسبت به سال های گذشته در سطحی بسیار بالاتر قرار گرفته است و درصد بیشتری از اعتبارات عمرانی پرداخت شده و این رویه ادامه پیدا خواهد نمود.

ایتالیا هم مانند دیگر کشورهای اروپایی تحت اراده آمریکا است

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدام دولت ایتالیا در ممنوع کردن پرواز های شرکت هواپیمایی ماهان به این کشور بر اثر فشار های آمریکا گفت: در جریان مذاکرات، مصاحبهها، وعده، تصمیم گیری ها و توافقاتی که تاکنون با غرب داشتیم کاملا به این موضوع رسیدیم که علی رغم ادعای اروپایی ها مبنی براینکه مستقل از سیاست های آمریکا تصمیم می گیرند آن ها هیچ اراده ای از خود ندارند و خارج از سیاست های آمریکا کاری انجام نمی دهند.

نقوی حسینی در انتها اعلام نمود: اقدام ایتالیا نشان می دهد که آن ها نیز تحت اراده آمریکا هستند و ما متاسفیم که وعده های اروپا همیشه یک وعده پوچ و بی عمل بوده و هیچ اراده ای برای تحقق این وعده ها ندارند.

به "نقوی حسینی: آمریکایی ها با تحریم بودجه عمرانی ایران راه خطا می روند ، ایتالیا هم مانند باقی اروپا تحت اراده آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقوی حسینی: آمریکایی ها با تحریم بودجه عمرانی ایران راه خطا می روند ، ایتالیا هم مانند باقی اروپا تحت اراده آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021