مهر تائید رسانه انگلیسی بر خبر دیروز همتای ایتالیایی: پوگبا به شیاطین سرخ گفته دنبال جانشینش باشند

رسانه های انگلیسی نیز تمایل هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد برای پیوستن به بانوی پیر را تأیید کردند.

مهر تائید رسانه انگلیسی بر خبر دیروز همتای ایتالیایی: پوگبا به شیاطین سرخ گفته دنبال جانشینش باشند

به گزارش خبرنگاران، خبر روز گذشته نشریه توتواسپورت ایتالیا مبنی بر تمایل پل پوگبا برای بازگشت به یوونتوس را نشریه اکسپرس انگلیس هم در شماره امروز (یکشنبه) خود تأیید کرد.

توتواسپورت مدعی گردیده که پوگبا به خاطر خراب شدن روابطه اش با ژوزه مورینیو به طوری که دیگر قابل ترمیم نیست، تصمیم دارد در بازار نقل و انتقالات زمستانی اولدترافورد را ترک کند و به منچستری ها هم گفته است که تا ژانویه وقت دارند که جانشینی برای او پیدا نمایند.

اکنون نشریه اکسپرس هم همین خبر را با جزئیات بیشتری منتشر نموده و نوشته پوگبا برنامه اش برای آینده را برای باشگاه توضیح داده است.

طبق قوانین جدید یوفا، بازیکنی که در یک فصل برای یک تیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی نموده باشد، می تواند در ترکیب تیمی دیگر هم در این رقابت ها حضور داشته باشد. به این ترتیب پوگبا حتی اگر در این فصل برای منچستریونایتد در لیگ قهرمانان بازی کند، باز هم خواهد توانست در بازی های اروپایی یوونتوس به میدان برود. این در حالیست که دو تیم در مرحله گروهی رقابت ها رقیب هم هستند.

به "مهر تائید رسانه انگلیسی بر خبر دیروز همتای ایتالیایی: پوگبا به شیاطین سرخ گفته دنبال جانشینش باشند" امتیاز دهید

2 کاربر به "مهر تائید رسانه انگلیسی بر خبر دیروز همتای ایتالیایی: پوگبا به شیاطین سرخ گفته دنبال جانشینش باشند" امتیاز داده اند | امتیاز: 1.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهر تائید رسانه انگلیسی بر خبر دیروز همتای ایتالیایی: پوگبا به شیاطین سرخ گفته دنبال جانشینش باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021