فراخوان جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح های گردشگری 3 سد تا سرانجام سال جاری منتشر می گردد

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران از مطالعات 5 طرح گردشگری در سدهای مهم کشور اطلاع داد و گفت: تا انتها سال فراخوان جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح های گردشگری در سه سد کارون 4، داریان و سردشت نهایی و منتشر خواهد شد.

فراخوان جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح های گردشگری 3 سد تا سرانجام سال جاری منتشر می گردد

بهروز مرادی با بیان اینکه شرکت آب و نیروی ایران مطالعات پنج طرح گردشگری در سدهای سردشت، کارون 4، گتوند، سیمره و داریان را در دست مطالعه دارد، اضافه کرد: نقاطی که شناسایی شده علاوه بر زیبایی و جذب گردشگر، هیچگونه لطمه ای به محیط زیست وارد نخواهند کرد.

وی ادامه داد: مطالعات طرح گردشگری سردشت به اتمام رسیده، جلسات مرتبط با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شده و فراخوان جذب سرمایه گذار بخش خصوصی به زودی اعلام خواهد شد، مطالعات سایر طرح ها نیز همزمان در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران اضافه کرد: این طرح ها تا انتها سال به سرمایه گذاران حوزه گردشگری معرفی خواهند شد و آنها را کمک خواهیم کرد تا بتوانند در افزایش اشتغالزایی منطقه به نحو مطلوب ایفای نقش نمایند.

مرادی اظهار داشت: تاکنون در مخازن سدها به این شیوه و منسجم کار نشده و برای نخستین بار است که این طرح با هماهنگی استان ها، میراث فرهنگی و گردشگری اجرایی می گردد.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید

به "فراخوان جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح های گردشگری 3 سد تا سرانجام سال جاری منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح های گردشگری 3 سد تا سرانجام سال جاری منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021