علی مرادی: سختی دریافت ویزا مانع اعزام نوجوانان به لاس وگاس شد

وزنه برداران نوجوان ایران در شرایطی از حضور در رقابت های جهانی 2019 آمریکا بازماندند که رییس فدراسیون وزنه برداری مسائل صدور ویزای آمریکا را مانع اصلی اعزام نشدن این تیم به لاس وگاس می داند!

علی مرادی: سختی دریافت ویزا مانع اعزام نوجوانان به لاس وگاس شد

نوجوانان وزنه برداری از مسابقات دنیای بازماندند

علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری درخصوص اعزام نشدن وزنه برداران نوجوان کشورمان به رقابت های دنیای 2019 آمریکا معتقد است: به دلیل مقررات سخت اخذ ویزای آمریکا از اعزام تیم ملی نوجوانان به قهرمانی دنیا منصرف شدیم.

علی مرادی درباره اینکه گفته می گردد تیم ملی نوجوانان به دلیل مسائل مالی به مسابقات دنیای پیش رو اعزام نمی گردد تاکید دارد:مقررات سختی درخصوص صدور و اخذ ویزا برای ایرانی ها وجود دارد و دفعه قبلی نیز دچار مسائل متعددی شدیم. ایران دو قهرمانی نوجوانان دنیا و نایب قهرمانی المپیک نوجوانان را در کارنامه دارد، ولی اکنون باتوجه به مقررات سخت اخذ ویزا و این که همزمان با مسابقات نوجوانان دنیا، گزینشی المپیک را در اهواز داریم، از اعزام تیم به مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا منصرف شدیم.

با اینکه شنیده ایم فدراسیون از مدت ها قبل به دنبال رایزنی برای اعزام تیم به مسابقات دنیای آمریکا بوده و به خاطر شرایط مالی بد فدراسیون نتوانسته کاری از پیش ببرد اما رییس فدراسیون وزنه برداری می گوید:ما با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، پاداش ورزشکاران قهرمانان خود را به روز پرداخت کردیم و ضمن این تعهداتمان را نسبت به ورزشکاران و مربیان و همچنین نسبت به برنامه های خودمان انجام داده ایم و ریالی هم به ارگان و نهادی بدهی نداریم! وضعیت مان بسیار خوب است و اصلا بحث مالی برای اعزام نشدن نوجوانان مطرح نیست و همان طور که گفتم مقررات سخت اخذ ویزا باعث منصرف شدن ما از این کار شد.

5، 670

به "علی مرادی: سختی دریافت ویزا مانع اعزام نوجوانان به لاس وگاس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی مرادی: سختی دریافت ویزا مانع اعزام نوجوانان به لاس وگاس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021