صید آسیایی اسپانیول؛ نخستین بازیکن چینی گلزن لالیگا لقب گرفت

تهران- خبرنگاران- وو لی مهاجم پیشین تیم شانگهای چین پس از انتقال به اسپانیول در پنجره زمستانی نقل و انتقالات، با به ثمر رساندن سومین گل تیمش در بازی مقابل وایادولید به نخستین بازیکن چینی تبدیل شد که در لالیگا موفق به گلزنی می گردد.

صید آسیایی اسپانیول؛ نخستین بازیکن چینی گلزن لالیگا لقب گرفت

به گزارش خبرنگاران، روزنامه آ. اس اسپانیا روز یکشنبه با درج این خبر نوشت: وو لی با به ثمر رساندن سومین گل اسپانیول در پیروزی سه بر یک تیمش مقابل وایادولید، انتقال زمستانی خود را از سوپر لیگ چین به لالیگا را به خوبی توجیه کرد.

در ابتدای پیوستن لی به اسپانیول شبهاتی در مورد این قرارداد مطرح شد اما با گذشت هر بازی تمامی ابهامات به بوته فراموشی سپرده شد و حالا پای این بازیکن در پنجمین حضورش برای این تیم اسپانیایی به گلزنی باز شد. او در ادامه به نخستین بازیکن چینی بدل شد که در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا موفق به گلزنی می گردد.

وو لی که پس از تعویض در دقیقه 83 از سوی طرفداران اسپانیول ایستاده مورد تشویق نهاده شد، پس از اتمام بازی در استادیوم گفت: مطمئنم تا انتها زندگی ام این گل را فراموش نخواهم کرد.

وو لی از زمان پیوستن به اسپانیول که به سختی به یک ماه می رسد، صندلی خود را در ترکیب اصلی تیم تثبیت نموده است؛ او نخستین بازی خود را در برابر ویارئال به میدان رفت و تنها 12 دقیقه بازی کرد؛ در بازی مقابل رایو وایکانو به عنوان جانشین پیاتی مصدوم به میدان رفت و پنالتی را که منجر به پیروزی تیمش شد را برای اسپانیول به ارمغان آورد و در 2 بازی پیشین نیز به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب به میدان رفت و در بازی مقابل اوئسکا حضوری 90 دقیقه ای داشت؛ نکته جالب توجه این است که اسپانیول اسپانیا در تمامی بازی هایی که به وو لی میدان داده، هرگز متحمل شکست نشده است.

لی فصل گذشته با 27 گل زده عنوان برترین گلزن سوپر لیگ چین را به خود اختصاص داد و در جریان هفدهمین دوره جام ملت های 2019 آسیا در پنج بازی 2 گل به ثمر رساند و نقش مهمی را در راهیابی تیمش به مرحله یک چهارم این تورنمنت ایفا کرد؛ جایی که آنها در نهایت به دست ایران از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

به "صید آسیایی اسپانیول؛ نخستین بازیکن چینی گلزن لالیگا لقب گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صید آسیایی اسپانیول؛ نخستین بازیکن چینی گلزن لالیگا لقب گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021