درخواست اسپانیا برای دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال 5 نفره ایران

به گزارش خبرنگاران، با توجه به برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو در سال 2020 میلادی، دوره آینده رقابت های فوتبال پنج نفره در قاره های مختلف حُکم انتخابی برای این بازی ها را دارد. همین مسئله اهمیت رقابت های پیش رو در قاره های آسیا، اروپا و… و لزوم آماده سازی تیم ها برای شرکت در آنها را بیشتر نموده است.

درخواست اسپانیا برای دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال 5 نفره ایران

به همین دلیل تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران هم از اول تیرماه اردوی آماده سازی خود را شروع می نماید تا از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بتواند صاحب یکی از دو سهمیه توزیعی این رقابت ها برای پارالمپیک گردد.

مسابقات فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا مهرماه به میزبانی تایلند برگزار می گردد. هنوز تیم های شرکت کننده و گروه بندی این رقابت ها معین نیست اما تیم ملی ایران برای کسب نتیجه لازم، برگزاری 6 مرحله اردوی آماده سازی تا زمان اعزام را پیش بینی نموده است.

یک مرحله از این اردوها به صورت مشترک با اسپانیا برگزار می گردد. برگزاری این اردوی مشترک به پیشنهاد و درخواست اسپانیایی ها انجام می گردد.

اسپانیا که جزو کشورهای برتر در رنکینگ جهانی فوتبال پنج نفره است، مردادماه به ایران سفر می نماید تا برگزارکننده اردوی مشترک موردنظر با ایران باشد. قرار است در جریان این اردو دو دیدار تدارکاتی هم برگزار گردد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران در دوره پیشین رقابت های قهرمانی آسیا که سال گذشته به میزبانی مالزی برگزار گردید به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. این تیم در بازی های پارالمپیک ریو نیز صاحب مدال نقره شد.

به "درخواست اسپانیا برای دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال 5 نفره ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست اسپانیا برای دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال 5 نفره ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021