بیل آماده برای کوچ به سوپر لیگ چین

تهران- خبرنگاران- براساس گزارش یک تارنمای اسپانیایی، با توجه به ارائه نشدن هیچ پیشنهادی به رئال برای خرید گرت بیل، این بازیکن میخواهد ادامه فوتبال خود را در سوپرلیگ چین ادامه دهد.

بیل آماده برای کوچ به سوپر لیگ چین

به گزارش خبرنگاران، تارنمای diariogol روز سه شنبه نوشت: در حالی که فصل فوتبالی در اروپا رو به اتمام است، تمام باشگاه ها ایده ای کلی از بازیکنانی خروجی و ورودی خود در دست دارند و در سانتیاگو برنابئو، گرت بیل بازیکنی است که جدایی وی حتمی به نظر می رسد.

مهاجم 29 ساله ولزی کهکشانی ها روزهای خوبی را سپری نمی کند و از دوران اوج خود فاصله زیادی گرفته است و در صورتی که گزارش ها درست باشد، هیچ باشگاه بزرگی در سرتاسر اروپا تمایلی به جذب وی ندارد.

علاوه بر این، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی آمادگی خود را برای فرستادن بیل به آسیا با قراردادی به ارزش 150 میلیون یورو اعلام نموده است.

گزارش مذکور می افزاید: بالانشینان در پایتخت اسپانیا معتقدند این مبلغ خیلی بیشتر از حد انتظارات آنها بوده و در صورت پیشنهاد بلافاصله نسبت به فروش مرد ولزی اقدام خواهند کرد. با این وجود، تنها مانع این انتقال شخص بیل است که البته فهمیدن اینکه چرا وی از رفتن به چین سر باز زده، کار چندان سختی نیست.

به "بیل آماده برای کوچ به سوپر لیگ چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل آماده برای کوچ به سوپر لیگ چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021