شبکه رادیویی اسپانیا: کار انتقال گریژمان به بارسا تمام شد

یک برنامه رادیویی در اسپانیا به نقل از نزدیکان آنتوان گریژمان ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید بیان کرد که قرارداد این بازیکن با بارسلونا نهایی شده است.

شبکه رادیویی اسپانیا: کار انتقال گریژمان به بارسا تمام شد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران، گزارش برنامه رادیویی ال لاگوئرو اسپانیا حاکی از آن است که مدیران اتلتیکو مادرید برای متقاعد کردن گریژمان به منظور ماندن در این باشگاه و نرفتن به نیوکمپ، در هفته جاری جلسه ای برگزار خواهند کرد.

آینده گریژمان بار دیگر روی میز قرار گرفته و براساس گزارش ها این آینده این بار هیچ ارتباطی با اتلتیکو ندارد.

این در حالی است که برنامه رادیویی مذکور به نقل از نزدیکان مرد فرانسوی مدعی شده است که فرآیند انتقال وی به بارسا تمام شده است.

خبرنگاران نیز در سوی دیگر دلیل برگزاری جلسه هفته جاری را کوشش مدیران اتلتیکو برای متقاعد کردن گریژمان به ماندن در مترو پولیتانو تعبیر نموده اند.

ال لاگوئرو علاوه بر این مدعی شده است که یکی از عمده دلایل تصمیم گریژمان برای جدایی، کوچ دیگو گودین و پیوستن لوکاس هرناندز به بایرن مونیخ است.

مبلغ فسخ قرارداد مهاجم فرانسوی 200 میلیون یورو است و این رقم در تاریخ اول جولای امسال به 120 میلیون یورو کاهش خواهد یافت.

همچنین، روزنامه لاپریسین فرانسه گزارشی منتشر نموده که حاکی از تمایل آبی اناری ها برای پرداخت این مبلغ بوده و در گزارشی دیگر نیز از تمایل گریژمان برای رفتن به نیوکمپ حتی به قیمت کاهش دستمزدش خبر داده است.

با این حال، بارسایی ها برای تامین مبلغ انتقال گریژمان مجبور هستند فیلیپه کوتینیو را به فروش برسانند. مهاجم برزیلی در بازگشت به نیوکمپ پس از شکست تحقیر آمیز بارسا مقابل لیورپول و حذف از لیگ قهرمانان، بازهم از سوی طرفداران خودی هو شد.

به "شبکه رادیویی اسپانیا: کار انتقال گریژمان به بارسا تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه رادیویی اسپانیا: کار انتقال گریژمان به بارسا تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021