ستاره بسکتبال اسپانیا: ایران را به خوبی می شناسیم

ستاره با تجربه بسکتبال اسپانیا و تیم تورنتو در لیگ NBA از حضورش در جام جهانی 2019 اطلاع داد و ایران را تیمی خوب توصیف کرد.

ستاره بسکتبال اسپانیا: ایران را به خوبی می شناسیم

به گزارش خبرنگاران، جام دنیای بسکتبال شهریور سال جاری به میزبانی چین برگزار می گردد و تیم ملی ایران در مرحله گروهی با اسپانیا، پورتوریکو و تونس هم گروه است. مایک گسول ستاره با تجربه بسکتبال اسپانیا که این روزها با تورنتو در نیمه نهایی کنفرانس شرق لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا فعال است در گفت و گویی به حضورش در جام دنیای و هم گروهی با تیم ملی ایران اشاره نموده است.

گسول به سایت فدراسیون دنیای بسکتباال گفته است: تیم ملی ایران را به خوبی می شناسیم. چهار سال پیش و در دوره گذشته جام دنیای با این تیم بازی کردیم که خیلی خوب بازی کردند.

وی ادامه داد: خبر دارم که بسیاری از همان بازیکنان هم قرار است در چین به میدان بیایند که باعث می گردد که ایران تیم خوبی در جام دنیای داشته باشد.

ستاره بسکتبال اسپانیا که به همراه برادرش پائو در جام دنیای حضور خواهد داشت همچنین گفت: با اینکه در سال های آخر حضورم در تیم ملی هستم اما انگیزه ام دقیقا مثل روزهای اولی است که وارد تیم ملی کشورم شدم. زمانی که به قهرمانی دنیا در سال 2006 فکر می کنم لبخند می زنم و حس خوبی در من ایجاد می گردد.

گسول همچنین گفته است: همان حس باعث می گردد انگیزه بیشتری بگیرم. سطح جام دنیای بالا است و هدف ما کوشش برای کسب بهترین نتیجه است.

به "ستاره بسکتبال اسپانیا: ایران را به خوبی می شناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره بسکتبال اسپانیا: ایران را به خوبی می شناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021