حدادی: مارک گسول بهترین دوست من در ممفیس بود، تمام کوشش خود را برای بازی با اسپانیا خواهیم کرد

حامد حدادی، ملی پوش بسکتبال ایران گفت: مارک گسول بهترین دوست من در تیم ممفیس گریزلیز بود و ما همواره با هم صحبت می کردیم.

حدادی: مارک گسول بهترین دوست من در ممفیس بود، تمام کوشش خود را برای بازی با اسپانیا خواهیم کرد

به گزارش خبرنگاران، حامد حدادی در دو بازی قبلی تیم ملی ایران در جام دنیای 2019 مقابل پورتوریکو و تونس 69 دقیقه بازی کرد و 35 امتیاز به دست آورد، اما کوشش او به پیروزی ختم نشد.

سنتر 2018 سانتیمتری تیم ملی ایران پیش از بازی با اسپانیا در جام دنیای و رویارویی با اسپانیا و هم تیمی سابقش مارک گسول گفت: او بهترین دوست من در تیم ممفیس گریزلیز بود. ما همواره با هم صحبت می کردیم و من همواره پیگیر بازی های او بوده ام. مارک در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان دنیا در پست خودش است. من پس از قهرمانی مارک در NBA پیغام های تبریک زیادی برای او فرستادم. او شایسته قهرمانی در لیگ آمریکا بود.

حدادی و گسول در سال 2008 و تقریباً در یک زمان راهی ممفیس شدند. البته حضور حامد در NBA به خاطر روابط سیاسی بین دو کشور ایران و آمریکا، چندان ساده نبود و بعضی هم از حضور یک بازیکن ایرانی در آمریکا اصلاً استقبال نکردند. او با رد پیشنهاد پارتیزان بلگراد راهی آمریکا شد.

حامد حدادی هنوز با تیمی برای فصل آینده قرارداد نبسته است، ولی به نظر می رسد که مقصد او باز هم لیگ چین باشد، جایی که برای وی احترام و ارزش زیادی قائل هستند و شرایط برای رقابت مهیاست. حدادی و یائو مینگ، اسطوره بسکتبال چین همواره با هم مقایسه شده اند.

حدادی در خصوص بازی با اسپانیا گفت: ما تمام کوشش خود را در زمین برای بازی با اسپانیا خواهیم کرد.

به "حدادی: مارک گسول بهترین دوست من در ممفیس بود، تمام کوشش خود را برای بازی با اسپانیا خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: مارک گسول بهترین دوست من در ممفیس بود، تمام کوشش خود را برای بازی با اسپانیا خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021