به منظور حضور در اجلاس هیئت رئیسه ICF؛ احمد دنیامالی به چین سفر می نماید

احمد دنیامالی عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی 22 اسفندماه در جلسه این هیئت رئیسه شرکت خواهد نمود.

به منظور حضور در اجلاس هیئت رئیسه ICF؛ احمد دنیامالی به چین سفر می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دنیامالی که از سال 1383 به عنوان رئیس در فدراسیون قایقرانی مشغول به فعالیت بود، از سال 1388 با رای اعضای کنفدراسیون کانوئینگ آسیا برای مدت 4 سال به عنوان نماینده قاره ای به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون دنیای قایقرانی ICF در آمد و اکنون برای سومین دوره متوالی در این هیئت رئیسه حضور دارد.

دنیامالی که 22 تا 24 اسفندماه در اجلاس پیش روی هیئت رئیسه فدراسیون دنیای قایقرانی ICF شرکت خواهد نمود در رابطه با این اجلاس گفت: هیئت رئیسه فدراسیون دنیای قایقرانی در خصوص مسائل کلان رشته کانوئینگ تصمیم گیری می نماید و عالی ترین مرجع سیاست گذاری رشته کانوئینگ در سطح دنیا است که تاثیر بسزایی در سال کاری این رشته در سطح بین المللی خواهد داشت و حداقل سالیانه دو بار تشکیل جلسه می دهد.

وی ادامه داد: اجلاس پیش روی هیئت رئیسه به میزبانی کشور چین، در پکن برگزار می گردد و من نیز به همراه دیگر اعضا در جلسه حاضر خواهم بود. از ابتدای حضور در جلسات هیئت رئیسه سعی بر این بوده که با اطلاعات کافی حاضر باشم و به علاوه با ارائه نقطه نظرات به صورت موثر در تصمیم گیری ها نقش داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون دنیای قایقرانی در خصوص اجلاس پیش رو اظهار کرد: گزارش خزانه دار فدراسیون دنیای در خصوص بیلان مالی سال 2018، گزارش کنگره سالیانه در بوداپست مجارستان و گزارش اقدامات اجرا شده در خصوص مسابقات قایقرانی المپیک 2020 توکیو و انعکاس آن به کشور میزبان در این اجلاس ارائه می گردد و آنالیز و معین کشورهای میزبان مسابقات و رویدادهای پیش رو و بحث و آنالیز در خصوص برنامه توسعه قایقرانی از موارد مهمی است که مورد تبادل نظر اعضا قرار خواهد گرفت.

وی همچنین اضافه نمود: بحث در خصوص تشکیل کمیته اخلاق و گفت وگو در خصوص رشته جدید استندآپ دیگر موضوعاتی است که اعضا در این جلسه به آن می پردازند.

نایب رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا درباره دیگر برنامه های در راستای جلسه گفت: همزمان با برگزاری جلسه اصلی، کمیسیون های تخصصی مثل پاراکانو، آب های آرام و اسلالوم نشست هایی برگزار می نمایند و در خصوص مسائل کمیسیون خود بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

دنیامالی در سرانجام گفت: در این سفر حسن تیمورتاش مشاور کمیته پاراکانو فدراسیون دنیای و رئیس کمیته پاراکانو کنفدراسیون کانوئینگ آسیا من را همراهی می نماید و برنامه و طرح هایی در خصوص توسعه قایقرانی، مسائلی درباره کنفدراسیون آسیا و همچنین اساسنامه فدراسیون دنیای ارائه خواهیم داد.

به "به منظور حضور در اجلاس هیئت رئیسه ICF؛ احمد دنیامالی به چین سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به منظور حضور در اجلاس هیئت رئیسه ICF؛ احمد دنیامالی به چین سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021