بهرامی: نمی توانستیم تیم بانوان را بدون مجوز جهانی به تایلند ببریم، چه کسی گفته فقط دو بانو به جهانی می روند؟

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری گفت: با توجه به هزینه های سنگین اعزام های خارجی، نمی توانستیم تیم بانوان را بدون تائیدیه فدراسیون جهانی در خصوص دوبنده ها به تایلند ببریم.

بهرامی: نمی توانستیم تیم بانوان را بدون مجوز جهانی به تایلند ببریم، چه کسی گفته فقط دو بانو به جهانی می روند؟

بهار بهرامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در واکنش به نقدهایی که درخصوص ارائه دوبنده وزنه برداری بانوان به آتیلا آدامفی مدیر اجرایی فدراسیون جهانی برای تایید نهایی از سوی IWF گفت: من نمی دانم چرا اینقدر به این موضوع که کاملا شفاف و روشن است، پرداخته شده، واضح است که ما باید در خصوص پوشش بانوان تائیدیه کنفدراسیون آسیایی و فدراسیون جهانی را می گرفتیم و تائیدیه آسیا را زمانی که تیم به مسابقات آسیایی اخیر اعزام شده بود گرفتیم. دبیر فدراسیون هم لباس بانوان را به نماینده فدراسیون جهانی ارائه کرد تا درخصوص تائیدیه اقدام گردد.

وی با اشاره به ایراداتی که قبلا به دوبنده بانوان وارد شده بود، توضیح داد: زمانی که من به فدراسیون آمدم، دوبنده ای که در مسابقات آسیایی سال گذشته ارائه شده بود، مورد ایراد وزارت ورزش قرار گرفته بود، چرا که آن دوبنده ای که تائیدیه وزارت ورزش را داشت، به کنفدراسیون وزنه برداری آسیا ارائه نشده بود و در آن تغییراتی ایجاد نموده بودند که مورد تایید وزارت ورزش نبود و وزیر ورزش به سرپرست معاونت بانوان گفته بودند که این دوبنده باید به تایید وزارت ورزش برسد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری گفت: ما این دوبنده که تائیدیه وزارت ورزش را داشت، در مسابقات قهرمانی آسیا ارائه کردیم که با آن موافقت شد اما نمی توانستیم پیش از دریافت تاییدیه جهانی از آن در مسابقات جهانی تایلند استفاده کنیم. من آدم وزارتی هستم و تمام موارد را قانونی طی می کنم.

بهرامی ادامه داد: اگر می خواستیم همزمان با مسابقات به دنبال تایید باشیم، ممکن بود همان اتفاقی که برای تیم جودوی بانوان رخ داد برای ما هم تکرار گردد. آنها بدون اینکه لباس شان از سوی فدراسیون جهانی تایید شده باشد به مسابقات جهانی رفتند، درحالیکه تائیدیه آسیا را داشتند و به همین دلیل از حضور آنها در مسابقات ممانعت شد. ضمن اینکه با توجه به هزینه های سنگین اعزام های خارجی، ما نمی توانستیم تیم را به تایلند ببریم در شرایطی که هنوز از تائید فدراسیون جهانی مطمئن نیستیم. دیدیم که در مسابقات ایتالیا اخیرا در خصوص لباس کشتی گیر ما هم برخورد سختی صورت گرفت و او را روی سکوی اولی دیسکالیفه کردند.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد دو بانو بدون رکوردگیری برای اعزام به مسابقات جهانی تایلند انتخاب شده اند، تاکید نمود: اصلا اینطور نیست. ما یک تعداد وزنه بردار نوجوان و بزرگسال داشتیم که آنها را به مسابقات آسیایی بردیم و نسبتا عملکرد قابل قبولی هم داشتند اما به هرحال رکوردها در رده سنی بزرگسالان با سطح آسیا خیلی فاصله داشت. ما اسامی نفرات مان را به وادا فرستاده ایم اما هیچ انتخابی در خصوص نفرات اعزامی انجام نشده و حتما این کار با رکوردگیری صورت می گیرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری توضیح داد: اگر رکوردها در رده بزرگسالان خوب نباشد، اولویت ما نوجوانان هستند چون روی آنها می گردد برای آینده سرمایه گذاری کرد. بعد هم چه کسی گفته می خواهیم فقط دو نفر را به مسابقات جهانی اعزام کنیم؟ همه اینها بستگی به بودجه ما و همچنین رکوردها دارد. ضمن اینکه انتخاب نیز از سوی کادرفنی تیم ملی انجام خواهد شد. من هرگز نظر فنی نمی دهم.

به "بهرامی: نمی توانستیم تیم بانوان را بدون مجوز جهانی به تایلند ببریم، چه کسی گفته فقط دو بانو به جهانی می روند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهرامی: نمی توانستیم تیم بانوان را بدون مجوز جهانی به تایلند ببریم، چه کسی گفته فقط دو بانو به جهانی می روند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021