امتیاز رسمی لیگ ایتالیا به PES 2020 رسید؛ یورو 2020 هم رایگان خواهد بود

به نظر می رسد شرکت کونامی بعد از چند سال وقفه تصمیم گرفته تا وضعیت لایسنس ها و تیم های بازی ورزشی خود را کمی بهتر کند. در آخرین خبر منتشر شده از بازی اعلام شد که لیگ ایتالیا (سری آ) به صورت لایسنس شده در PES 2020 قرار خواهد گرفت. به دست آوردن امتیاز رسمی لیگ ایتالیا به این معناست که لوگو تیم ها، جام ها و… به صورت رسمی در بازی قرار داده شده اند.

امتیاز رسمی لیگ ایتالیا به PES 2020 رسید؛ یورو 2020 هم رایگان خواهد بود

پیش از این تنها تعدادی از تیم های ایتالیا به صورت لایسنس شده در بازی قرار داشتند. در حال حاضر امتیاز تیم های اینترمیلان، آث میلان و یوونتوس در اختیار کونامی قرار گرفته است؛ لازم به ذکر است که قرارداد کونامی با یوونتوس انحصاری است و بازی FIFA 20 نمی تواند از لباس، لوگو و حتی نام این تیم در بازی خود استفاده کند. تیم اتلیتیکو ریور پلاته هم جزء تیم های انحصاری بازی به حساب می آید.

سال جاری کونامی توجه ویژه ای به لیگ ایتالیا و به خصوص تیم یوونتوس داشته است. این موضوع تا جایی پیش رفته که میرالم پیانیچ، هافبک یوونتوس، در کنار لیونل مسی روی کاور بازی قرار گرفته است.

با تمام این اوصاف شرکت الکترونیک آرتز همچنان در زمینه لایسنس و امتیاز رسمی تیم ها از کونامی جلوتر است. حتی با وجود عقد این قرارداد، الکترونیک آرتز همچنان می تواند از لیگ ایتالیا در بازی خود استفاده کند و به جز تیم یوونتوس، هیچ مانعی سر راه آن ها قرار ندارد.

در خبر دیگری از بازی هم شرکت کونامی تایید کرد که سال جاری با عقد قراردادی انحصاری مسابقات یورو 2020 را به صورت رایگان در اختیار بازی کنندگان قرار می دهد. این مسابقات در قالب یک بسته دانلود شونده در نیمه دوم سال 2020 منتشر می گردد و تیم های حاضر در این مسابقات را به بازی اضافه می نماید.

علاوه بر این، شرکت کونامی خاطرنشان کرد که مناسبت آغاز این تورنمنت تصمیم گرفته تا یک مجموعه مسابقات به اسم UEFA eEURO 2020 را در شهر لندن برگزار کند. این رویداد پیش از فینال رسمی یورو 2020 آغاز به کار می نماید.

بازی eFootball PES 2020 در 19 شهریور برای پلی استیشن4، ایکس باکس وان و کامپیوترها راهی بازار خواهد شد.

به "امتیاز رسمی لیگ ایتالیا به PES 2020 رسید؛ یورو 2020 هم رایگان خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیاز رسمی لیگ ایتالیا به PES 2020 رسید؛ یورو 2020 هم رایگان خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021