السد برای بونجاح هم ویزا گرفت

مدیران السد نه تنها واکنشی به اعتراض بونجاح نشان ندادند، بلکه درخواست صدور ویزای ایران برای او را هم پس نگرفتند تا تعیین گردد که همه ادعاها درباره اخراج این مهاجم الجزایری جنگ روانی بوده.

السد برای بونجاح هم ویزا گرفت

به گزارش خبرنگاران، همان شد که پیش بینی نموده بودیم. ژاوی مصدومیت را پشت سر گذاشته و به تمرینات السد برگشته. بغداد بونجاح هم که رسانه های قطری از محرومیت و حتی جدایی اش خبر داده بودند، همین روزها برمی گردد تا خود را برای دیدار دوباره با پرسپولیس آماده کند.

او وقتی در اعتراض به داور بازی با السیلیه پیراهن السد را از تن درآورد و به زمین کوبید، همه گفتند و نوشتند که باشگاه پیش از بازی با پرسپولیس اخراجش خواهد نمود اما مدیران السد نه تنها واکنشی به این موضوع نشان ندادند، بلکه درخواست صدور ویزای ایران برای آقای گل شان و حتی ژاوی مصدوم را پس نگرفتند تا معین گردد که همه ادعاها درباره اخراج این مهاجم الجزایری یک جنگ روانی بوده برای گمراه کردن پرسپولیس.

این را عبدالله البریک مدیر السد قطر هم تایید نموده است: بغداد بونجاح یک بازیکن ویژه برای السد است و به خاطر کوشش هایش برای گلزنی از او ممنون هستیم. اگر هم مشکلی وجود داشته باشد، به کسی اجازه دخالت نمی دهیم و آن را در خانه و بین خودمان حل می کنیم. ما برای تصمیم گیری منتظر هدایت یا فشار دیگران نمی مانیم.

به "السد برای بونجاح هم ویزا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "السد برای بونجاح هم ویزا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021