آلمان و اسپانیا در فینال جوانان اروپا ، بازی تکراری برای معرفی قهرمان

تیم های ملی آلمان و اسپانیا برای دومین دوره پیاپی دیدار پایانی رقابت های قهرمانی زیر 21 سال فوتبال اروپا را برابر هم برگزار می نمایند.

آلمان و اسپانیا در فینال جوانان اروپا ، بازی تکراری برای معرفی قهرمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورواسپرت، مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی زیر 21 سال اروپا شامگاه پنجشنبه در ایتالیا به خاتمه رسید و مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان چهار دوره این بازی ها به ترتیب با رجحان بر رومانی و فرانسه به دیدار نهایی راه یافتند. آلمان در دوره گذشته در لهستان با پیروزی یک بر صفر بر اسپانیا دومین قهرمانی خود را جشن گرفته بود و اسپانیا هم با چهار قهرمانی یکی از پرافتخارترین تیم ها در رقابت های زیر 21 سال اروپاست.

در شرایطی که دمای هوا در بولونا به 38 درجه رسیده بود، تیم های ملی زیر 21 سال آلمان و رومانی در نخستین بازی نیمه نهایی مقابل هم قرار گرفتند. آلمان با گل ندیم امیری در دقیقه 21 پیش افتاد و رومانی با گل های گئورگ پوشکاش در دقایق 26 (پنالتی) و 44 در نیمه اول با نتیجه دو بر یک بازی را برد. آلمان ها در همان اوایل نیمه دوم یک پنالتی را با ضربه لوکا والدشمیت به گل تبدیل کردند و بازی تا دقیقه 90 مساوی پیش رفت.

در شرایطی که همه منتظر وقت های اضافی بودند، والدشمیت در دقیقه 90 گل رجحان را زد و این امیری افغان تبار بود که در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده مهر پیروزی و سند ورود آلمان به بازی نهایی را امضا کرد. ضمن اینکه یکی از بازیکنان تیم ملی رومانی در دقیقه 2+90 با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. والدشمیت در هر چهار بازی آلمان در این دوره گل زده و با هفت گل صدرنشین مطلق جدول آقای گل است.

در بازی دوم مرحله نیمه نهایی تیم های ملی اسپانیا و فرانسه در رجیو امیلیا در شمال ایتالیا برابر هم قرار گرفتند و در شرایطی که فرانسه با پنالتی دقیقه 16 پیش افتاده بود، اسپانیایی های جوان با دو گل دقایق 28 و 5+45 (پنالتی) نیمه اول را با رجحان به رختکن رفتند. دنی اولمو در دقیقه 47 و بورخا مایورال در دقیقه 67 دو گل دیگر زدند تا خیال اسپانیا از رفتن به بازی نهایی راحت شود. فرانسه در سه بازی مرحله گروهی فقط یک گل خورده بود.

بازی نهایی رقابت های زیر 21 سال قهرمانی اروپا ساعت 23:15 روز یکشنبه به وقت ایران در شهر اودینه برگزار می شود و آلمان و اسپانیا در یک دیدار تکراری باید برای کسب جام قهرمانی برابر هم به میدان بروند. سال جاری هم مانند دو دوره اخیر 12 تیم در این بازی ها شرکت کردند.

ایتالیا با پنج قهرمانی پرافتخارترین تیم در فوتبال زیر 21 سال قاره سبز است و البته آخرین قهرمانی آنها به سال 2004 بازمی شود. دوره بیست و سوم این رقابت ها سال 2021 با حضور 16 تیم به میزبانی مشترک مجارستان و اسلوونی برگزار می شود.

به "آلمان و اسپانیا در فینال جوانان اروپا ، بازی تکراری برای معرفی قهرمان" امتیاز دهید

1 کاربر به "آلمان و اسپانیا در فینال جوانان اروپا ، بازی تکراری برای معرفی قهرمان" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان و اسپانیا در فینال جوانان اروپا ، بازی تکراری برای معرفی قهرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021