صندلی 5 شمشیرباز ایران در جام جهانی کلاس A اسپانیا معین شد

به گزارش خبرنگاران، 197 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A اسپانیا روز گذشته دیدارهای انفرادی خود در این مسابقات را در مادرید برگزار کردند.

صندلی 5 شمشیرباز ایران در جام جهانی کلاس A اسپانیا معین شد

اعضای تیم ملی اسلحه سابر هم که برای افزایش امتیازات المپیکی خود کوشش می نمایند نیز در این بخش از مسابقات بر اساس قرعه کشی صورت گرفته به مصاف حریفان شان رفتند تا صندلی نهایی خود را تعیین نمایند. بر این اساس دو نفر از شمشیربازان ایران پیروز به صعود به جدول 64 نفره مسابقات شدند اما سه بازیکن دیگر پیش از رسیدن به این مرحله به کار خود خاتمه دادند.

در میان ترکیب پنج نفره تیم ایران، فرزاد باهرارسباران پیروز به کسب بهترین عنوان شد. این بازیکن پس ازغلبه بر نمایندگان اتریش، قزاقستان و کانادا و متحمل شدن شکست مقابل نمایندگان آمریکا، کویت و فرانسه درمرحله مقدماتی، پیروز شد در جدول 128 نفره مسابقات حریف اسپانیایی خود را شکست دهد. باهرارسباران در دیدار بعدی که درجدول 96 نفره برگزار گردید حریف آمریکایی را از پیش رو برداشت و به جدول 64 نفره صعود کرد. این ملی پوش اسلحه سابر در این مرحله و در مصاف با ابراگیموو از روسیه که در نهایت به عنوان نایب قهرمانی دست یافت، متحمل شکست شد و با کسب رده 57 به کار خود خاتمه داد.

مجتبی عایدبنی هم در این مسابقات صاحب رده 58 شد. این شمشیرباز در مرحله مقدماتی مسابقات نمایندگان هنگ کنگ، آلمان و اتریش راشکست داد و نتیجه دیدار با نمایندگان اتریش، انگلیس و آمریکا را هم واگذار کرد. عابدینی پس از پیروزی برابر حریف ایتالیایی خود در جدول 128 نفره پیروز شد در جدول 96 نفره مسابقات نماینده فرانسه را از پیش رو بردارد. این بازیکن در جدول 64 نفره مسابقات به آرون لیاکی مجارستانی که قهرمانی المپیک لندن را در اختیار دارد باخت و صاحب رده 58 شد.

علی پاکدامن دیگر نماینده ایران در مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاسA اسپانیا است. این بازیکن در مرحله مقدماتی دیدارهای انفرادی این مسابقات صاحب 4 پیروزی برابر نمایندگان بلاروس، روسیه، لهستان و انگلیس شد و مقابل نمایندگان مکزیک و اسپانیا هم باخت. پاکدامن در جدول 128 نفره ورزشکار آمریکایی را شکست داد اما در دیدار بعدی خود که در جدول 96 نفره برگزار گردید مقابل حریف کره ای باخت و به رده 79 دست یافت.

محمد رهبری هم پس از اینکه در مرحله مقدماتی و در مصاف با شمشیربازان ژاپن، بلاروس و آمریکا به فزونی دست یافت و نتیجه دیدار با ورزشکاران ایتالیا، فرانسه و آلمان را واگذار کرد پیروز شد در جدول 128 نفره مسابقات شمشیرباز آرژانتینی را شکست دهد و راهی جدول 96 نفره گردد. رهبری در این مرحله مقابل حریفی از ژاپن تن به شکست داد و به رده 86 اکتفا کرد.

نمایندگان بلاروس و مجارستان از جمله حریفان محمد فتوحی در مرحله مقدماتی مسابقات بودند که فتوحی پیروز به شکست دادن آنها شد اگرچه نتیجه دیدار با نمایندگان هنگ کنگ، رومانی، اسپانیا و آلمان را واگذار کرد اما با این حال به جدول 128 نفره صعود کرد فتوحی در این مرحله شمشیرباز رومانیایی را شکست داد و به جدول 96 نفره صعود کرد اما در این مرحله مغلوب حریفی از لهستان شد و به عنوان 96 دست یافت.

مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ اسپانیا امروز (یکشنبه) در بخش تیمی پیگیری می گردد. در این بخش از مسابقات تیم ایران جدول 32 تیمی مسابقات (مرحله یک شانزدهم نهایی) مقابل ترکیه قرار می گیرد.

به "صندلی 5 شمشیرباز ایران در جام جهانی کلاس A اسپانیا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی 5 شمشیرباز ایران در جام جهانی کلاس A اسپانیا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021