گرشاسبی در دبی به سرخپوشان ملحق می گردد، برگزاری پنجمین نشست ستاد برگزاری لیگ قهرمانان

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای همراهی تیم فوتبال این باشگاه در بازی با کاشیما آنتلرز روز سه شنبه در فرودگاه دبی به سرخپوشان ملحق می گردد.

گرشاسبی در دبی به سرخپوشان ملحق می گردد، برگزاری پنجمین نشست ستاد برگزاری لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی که قصد دارد سرخپوشان را در سفر به ژاپن همراهی نموده و از نزدیک پیگیر مسائل آنها باشد، سه شنبه شب تهران را به قصد دبی ترک می نماید. او در فرودگاه دبی به اعضای تیم ملحق می گردد تا با پرواز بامدادی چهارشنبه، راهی ژاپن شوند.

همچنین ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا، امروز (یکشنبه) به منظور دریافت گزارش اقدامات انجام گردیده توسط کمیته ها و تبیین اقدامات بعدی، تشکیل جلسه داد. در این نشست موضوع های مختلفی مطرح شد و علی صدیقی، مسئول تشریفات فدراسیون فوتبال نیز از حاضرین در این جلسه بود تا در این حوزه بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.

تشریفات مراسم، بلیت فروشی و مسائل مربوط به امنیت و نظم تماشاگران و داوطلبان از مهمترین مباحث مطرح گردیده در این جلسه بود و کمیته های مختلف موظف شدند تا روز چهارشنبه ضمن ارائه گزارش عملکرد بخش های مربوط به خود در راستای اجرای برنامه های اعلام گردیده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و برآورد هزینه ها را ارائه نمایند.

به "گرشاسبی در دبی به سرخپوشان ملحق می گردد، برگزاری پنجمین نشست ستاد برگزاری لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی در دبی به سرخپوشان ملحق می گردد، برگزاری پنجمین نشست ستاد برگزاری لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021