چین و روسیه تماس های تلفن همراه ترامپ را شنود می نمایند

در حالی که آژانس اطلاعات آمریکا اعلام نموده است که چین و روسیه تماس های تلفن همراه دونالد ترامپ را شنود می نمایند، ترامپ هنوز با تلفن همراه تماس های خود را انجام می دهد.

چین و روسیه تماس های تلفن همراه ترامپ را شنود می نمایند

به گزارش خبرنگاران، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که مقامات کنونی و پیشین اطلاعاتی آمریکا اعلام نموده اند که جاسوسان چینی، تماس های گوشی آیفون ترامپ را شنود می نمایند. همچنین مشاوران رئیس جمهوری به وی اعلام نموده اند که ماموران اطلاعاتی روسیه نیز به طور منظم او را شنود می نمایند.

ترامپ از زمان بر سر کار آمدن همواره از تلفن همراه استفاده نموده و کارشناسان امنیتی نگرانی خود را درباره این مساله اعلام نموده اند.

بر اساس گزارش های به دست آمده، رئیس جمهوری آمریکا بیشترین تماس های خود را از طریق تلفن همراهش انجام می دهد. مقامات آمریکایی درباره امتناع ترامپ از توقف تماس های خود از طریق تلفن همراه هشدار داده اند.

این مقامات آمریکایی به روزنامه نیویورک تایمز اعلام کردند که چین از یافته های خود از طریق شنود تلفن همراه ترامپ برای کمک به خود در جنگ تجاری با آمریکا استفاده می نماید.

مقامات چینی از محتوای تماس تلفنی ترامپ با استفن شوارزمن، رئیس شرکت گروه بلک استون و استیو وین یکی از چهره های سرشناس لاس و گاس که سرمایه گذاری های گسترده ای در ماکائو داشته اند، استفاده نموده اند.

همچنین چین از تجار خود برای تاثیرگذاری بر افراد نزدیک به ترامپ استفاده می نماید و امیدوار است که اطلاعات مدنظرش از طریق این افراد به رئیس جمهوری منتقل شوند.

با این حال وین از پاسخ به ادعاهای نیویورک تایمز خودداری نموده و وکلای او اعلام نموده اند که او بازنشسته گردیده و از هر گونه اظهارنظری در این باره خودداری می نماید.

به "چین و روسیه تماس های تلفن همراه ترامپ را شنود می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین و روسیه تماس های تلفن همراه ترامپ را شنود می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021