نشست توسعه گردشگری ایران و چین در پکن برگزار گردید

نشست توسعه گردشگری ایران و چین امروز پنجشنبه 7 آذر 98 هم زمان با سفر دکتر مونسان در هتل مارکوپولو پکن برگزار گردید.

نشست توسعه گردشگری ایران و چین در پکن برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، در این نشست که با حضور دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ولی تیموری معاون گردشگری کشور و نمایندگان بیش از 100 شرکت حوزه گردشگری و تبلیغات دو کشور ایران و چین برگزار گردید، شرکت کنندگان راه های توسعه گردشگری میان دو کشور را آنالیز کردند.

ابراهیم پورفرج رئیس هیئت مدیره جامعه تورگردانان ایران در این نشست گفت: با توجه به ظرفیت های چین از جمله خروج سالانه بیش از 150 میلیون گردشگر از این کشور، امکان افزایش سهم ایران در این بازار وجود دارد و نشست امروز هم با حضور 60 شرکت بزرگ چینی با این هدف برگزار گردید.

او با اشاره به اینکه این نشست بیش از چهار ساعت طول کشید اضافه نمود: برگزاری این نشست برای هر دو کشور مفید بود و توقع داریم با توجه به لغو یک طرفه ویزای ایران برای گردشگران چینی، سهم ایران از تعداد گردشگران چینی افزایش پیدا کند.

پورفرج یکی از دلایل پایین بودن تعداد گردشگران چینی در ایران را نداشتن شناخت کافی از فرهنگ، تاریخ و طبیعت ایران دانست و توضیح داد: برای معرفی ایران حدود 50 شرکت چینی را به مدت 11 روز به ایران دعوت خواهیم کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه هفتم آذر در راس یک هیئت عالی به چین سفر نموده است.

به "نشست توسعه گردشگری ایران و چین در پکن برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست توسعه گردشگری ایران و چین در پکن برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021