مس سونگون در اندیشه فتح دوباره آسیا، نماینده شایسته ایران فردا به تایلند می رود

تیم فوتسال مس سونگون برای شرکت در رقابت های جام باشگاه های آسیا فردا یکشنبه ایران را به مقصد تایلند ترک می نماید.

مس سونگون در اندیشه فتح دوباره آسیا، نماینده شایسته ایران فردا به تایلند می رود

به گزارش، تیم فوتسال مس سونگون چند روزی است که به تهران آمده و در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال ایران مشغول به تمرین است. مس سونگون در فصل گذشته رقابت های جام باشگاه های آسیا پیروز شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند و سال جاری هم برای تکرار قهرمانی خود پا به این مسابقات می گذارد.

مس سونگون در رقابت های جام باشگاه های آسیا، توحید لطفی و مسلم اولاد قبا دو بازیکن ملی پوش و با تجربه خود را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

شهاب شاه نازیان و محمد حاجی زاده دو بازیکن جوان و بومی مس سونگون هستند که قرار است در رقابت های جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های دنیا به جای دو ملی پوش مصدوم تیم در این مسابقات حاضر شوند.

همچنین مس سونگون یک بازیکن عقب گیر برزیلی به نام بوکائو را در اختیار گرفته است تا این تیم را در رقابت های باشگاه های آسیا و دنیا همراهی کند. بوکائو قرار است فقط مس را در رقابت های آسیایی و باشگاه های دنیا همراهی کند و قرارداد او پس از این مسابقات به سرانجام می رسد.

طبق برنامه ریزی اجرا شده مسی ها فردا یکشنبه، ساعت 10:30 ایران را به مقصد تایلند ترک می نماید و قرار است که اولین دیدار خود را در رقابت های جام باشگاه های آسیا روز 18 مرداد ماه برگزار نمایند.

مسابقات جام باشگاه های آسیا از 17 تا 27 مرداد ماه در کشور تایلند و به میزبانی شهر بانکوک برگزار خواهد شد.

مس سونگون در جام باشگاه های آسیا در گروه چهارم این مسابقات با تیم های ناگویای ژاپن، الطفره امارات و کاظمه کویت همگروه است.

به "مس سونگون در اندیشه فتح دوباره آسیا، نماینده شایسته ایران فردا به تایلند می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس سونگون در اندیشه فتح دوباره آسیا، نماینده شایسته ایران فردا به تایلند می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021