کرواسی با گل ثانیه های پایانی موضع اسپانیا را به خطر انداخت، بوسنی به لیگ A ملت های اروپا صعود کرد

مهمترین بازی رقابت های لیگ ملت های اروپا با برتری دیرهنگام خانگی نایب قهرمان دنیا مقابل اسپانیا به خاتمه رسید.

کرواسی با گل ثانیه های پایانی موضع اسپانیا را به خطر انداخت، بوسنی به لیگ A ملت های اروپا صعود کرد

به گزارش خبرنگاران، دور جدید رقابت های لیگ ملت های اروپا با برتری 3 بر 2 تیم ملی کرواسی در خانه اش مقابل اسپانیا شروع شد.

در این بازی گروه چهارم لیگ A که کرواسی برای اولین بار از زمان محرومیتش اجازه حضور تماشاگران را داشت، اسپانیا توسط سبایوس در دقیقه 56 و کاپیتان راموس در دقیقه 78 (از روی نقطه پنالتی) به گل رسید و گل های کرواسی توسط کراماریچ در دقیقه 54 و جدواج در دقایق 69 و 3+90 زده شدند. با این تساوی، اسپانیای شش امتیازی در صدر ماند، اما تنها در صورت تساوی انگلیس و کرواسی در بازی آخر به نیمه نهایی صعود می نماید. در غیر این صورت برنده بازی انگلیس و کرواسی که هر دو، چهار امتیاز دارند به مرحله بعد می رسد.

در گروه دوم لیگ A، بلژیک 2 بر صفر ایسلند از پیش سقوط نموده به سطح B را برد و به صعود امیدوار شد. باتشوایی در دقایق 65 و 81 هر دو گل تیم سوم جام جهانی 2018 را به ثمر رساند.

براساس این گزارش، در گروه سوم لیگ B، نبرد بوسنی و اتریش در زمین اتریشی ها با تساوی بدون گل به انتها رسید تا بوسنی جواز صعود به لیگ A را کسب کند.

همچنین در گروه دوم لیگ C مجارستان 2 بر صفر استونی را برد و یونان یک بر صفر از سد فنلاند گذشت.

در گروه اول لیگ D هم قزاقستان و لتونی به تساوی یک - یک رسیدند و آندورا و گرجستان هم همین نتیجه را تکرار کردند.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه دوم لیگ D، مولداوی یک بر صفر در زمین سن مارینو به برتری رسید و بلاروس با دو گل در خانه لوکزامبورگ طعم برتری را چشید.

به "کرواسی با گل ثانیه های پایانی موضع اسپانیا را به خطر انداخت، بوسنی به لیگ A ملت های اروپا صعود کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کرواسی با گل ثانیه های پایانی موضع اسپانیا را به خطر انداخت، بوسنی به لیگ A ملت های اروپا صعود کرد" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرواسی با گل ثانیه های پایانی موضع اسپانیا را به خطر انداخت، بوسنی به لیگ A ملت های اروپا صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021