صدور 7 موافقت اصولی برای احداث تاسیسات گردشگری در آران و بیدگل

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل از صدور هفت موافقت اصولی برای احداث طرح های گردشگری در قالب اقامتگاه سنتی، مجتمع و اردوگاه گردشگری اطلاع داد.

صدور 7 موافقت اصولی برای احداث تاسیسات گردشگری در آران و بیدگل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، مجید نوری با اعلام این مطلب گفت: 7 موافقت اصولی برای احداث طرح های گردشگری در قالب اقامتگاه سنتی، مجتمع و اردوگاه گردشگری با سرمایه گذاری بخش خصوصی صادر شد.

نوری گفت: این پروژه های زیرساختی در حوزه تاسیسات گردشگری، تفریحی و اقامتی در کویر مرنجاب و کویر نوش آباد عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل تاکید نمود: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها مبلغی بالغ بر 291میلیارد ریال را با پیش بینی میزان اشتغال 106 نفر شامل می گردد.

نوری در خاتمه گفت: گردشگری با ویژگی های خاص خود، صنعتی پویا با آینده ای روشن تلقی می گردد و سرمایه گذاری در این صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل در راستای توسعه زیر ساخت های بخش گردشگری شهرستان، آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "صدور 7 موافقت اصولی برای احداث تاسیسات گردشگری در آران و بیدگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 7 موافقت اصولی برای احداث تاسیسات گردشگری در آران و بیدگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021