سرنوشت تلخ برانکو با چینی ها

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، یکبار دیگر به خاطر یک داور چینی از قهرمانی دور گردیده است.

سرنوشت تلخ برانکو با چینی ها

به گزارش خبرنگاران، وقتی ما نینگ، به عنوان داور چینی بازی کاشیما - پرسپولیس انتخاب شد، خیلی ها او را برای برانکو و تیمش خوش یمن می دانستند اما مصاحبه بعد از بازی برانکو گویای مطلب دیگری بود. سرمربی پرسپولیس معتقد بود که داور تحت تأثیر جو استادیوم سوت زده است.

فارغ از درست بودن یا نبودن این سوت ها، نکته اینجاست که برانکو یکبار دیگر به خاطر یک داور چینی از قهرمانی دور گردیده است.

یکی از اتفاقات تلخ این بازی برای پرسپولیس، اخراج دقیقه نود سیامک نعمتی بود. جایی که سیامک با علم به اینکه یک کارت زرد داشت بازیکن حریف را هل داد تا داور چینی بازی، ما نینگ او را از زمین بیرون کند و بدین ترتیب دیدار برگشت را از دست بدهد. ماجرا وقتی تلخ تر می گردد که پرسپولیس با این کمبود مهره چگونه می خواهد جای خالی گلزن بازی برگشت مرحله نیمه نهایی را پر کند.

5215 روز قبل هم تیم ملی ایران با راهنمایی برانکو پس از شکست کره قدرتمند با نتیجه 4-3 به مصاف میزبان می رفت و استادیوم جینان چین مملو از جمعیت بود. از همان ابتدا معین بود که ملی پوشان تیم شایسته تری برای صعود هستند اما اخراج ستار زارع در اواخر نیمه دوم با تصمیم بحث برانگیز طلال نجم لبنانی همه چیز را گره زد و در نهایت ایران در پربات پنالتی باخت تا یکی از بهترین تیم های ملی ایران به حق مسلم خود نرسد و به دیدار رده بندی برود.

حالا بازهم یک بار دیگر یک چینی برانکو را از قهرمانی دور نموده است. البته که این بار اخراج نعمتی درست بود اما به هر حال ما نینگ کاری را کرد که مرداد 83 امتیاز میزبانی چینی ها باعثش گردیده بود.

به "سرنوشت تلخ برانکو با چینی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت تلخ برانکو با چینی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021