روسیه به دنبال فروش جنگنده های سوخو 57 به هند است

ارواسیا تایمز نوشت که روسیه به دنبال فروش جدید ترین جنگنده های سوخوی 57 خود به هند و همچنین همکاری با این کشور در فراوری و انتقال تکنولوژی این نوع جنگنده هاست.

روسیه به دنبال فروش جنگنده های سوخو 57 به هند است

گزارش روز یکشنبه خبرنگاران، به نقل از تارنمای اوراسیا تایمز حاکی است؛ ویکتور کلادوو رییس بخش همکاری های بین المللی شرکت روس تک گفته سوخوی 57 یک جنگنده نسل پنج با سرعت مافوق صوت و رادار گریز است و بسیاری از کشورها علاقه مند به خریداری این جنگنده هستند.

وی اضافه نمود: از آنجایی که هند هم اکنون دارای 250 فروند جنگنده سوخوی 30 ام کی ای است، روسیه علاقه مند به فروش جنگنده های سوخوی 57 نیز به این کشور است.

نیروهای هوایی هند و چین انواع مختلف جنگنده های سوخو را در اختیار دارند.

ناوگان هواپیماهای جنگندۀ هند متشکل از جنگنده های روسی، انگلیسی و فرانسوی است.

فراوری جنگنده نسل پنجم سوخو-57 با قابلیت رادار گریزی از اوایل سال 2001 میلادی شروع شد و در ژانویه سال 2010 میلادی با یک پرواز نمایشی رونمایی شد.

قرار است این جنگنده از سال 2019 میلادی در نیروی هوایی روسیه بکار گرفته گردد. همچنین مدل های دیگری از جنگنده سوخو-57 روسیه با موتورهای پیشرفته تر تا سال 2025 در نیروی هوای روسیه بکار گرفته می گردد.

نیروی هوایی روسیه قصد دارد اولین مجموعه از 12 جنگنده سوخو-57 را در سال 2019 در اختیار بگیرد.

پیشتر مقامات نظامی روسیه اعلام کردند جدیدترین جنگنده نسل پنجم تی-50 این کشور که به سوخو-57 معروف است، هر هدف زمینی یا هوایی دشمن را در کمتر از 90 ثانیه منهدم می نماید.

این جنگنده چند منظوره از دو موتور قدرتمند برخوردار است و به واسطه سیستم آویونیک و رادارگریزی امکان برتری هوایی در جنگ ها را برای خود فراهم می نماید.

به "روسیه به دنبال فروش جنگنده های سوخو 57 به هند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه به دنبال فروش جنگنده های سوخو 57 به هند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021