دومنیک تیم، حریف نادال در فینال اوپن فرانسه

تنیسور اتریشی پیروز شد جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا را در پنج ست شکست دهد و به فینال یکشنبه اوپن فرانسه برسد.

دومنیک تیم، حریف نادال در فینال اوپن فرانسه

تیم، حریف نادال در فینال اوپن فرانسه

دومنیک تیم اتریشی پیروز شد بازی نیمه تمام با نواک جوکوویچ را ببرد و حریف رافائل نادال در فینال یکشنبه اوپن فرانسه گردد. رقابت نزدیک و جذاب این دو روز آدینه در حالی نیمه تمام ماند که هرکدام یک ست برده بودند و تیم در ست سوم 1-3 از حریفش پیش بود.

در آغاز مجدد بازی، تیم پیروز شد ست سوم را ببرد و جوکوویچ در جواب برنده ست چهارم شد تا سرنوشت به ست پنجم بکشد. بازی در این ست بسیار نزدیک دنبال می شد تا اینکه تیم پیروز شد سرویس جوکوویچ را برک کند و با رجحان 5-7 به فینال برسد.

تنیسور اتریشی شنبه با نادال روبرو می گردد که یازده بار قهرمان اوپن فرانسه شده. این بازی تکرار فینال سال گذشته است که با رجحان نادال به خاتمه رسید.

تیم که برای اولین بار پیروز شد در گرنداسلم نفر شماره یک دنیا را شکست دهد، گفت: این روزی باورنکردنی برای من بود. جوکوویچ پیش از این بازی پیروز شده بود 26 بازی متوالی در گرنداسلم را با برد به خاتمه برساند.

نادال آدینه در اولین نیمه نهایی این گرنداسلم پیروز شد راجر فدرر، رقیب قدیمی اش را در سه ست متوالی شکست دهد و رجحان اش در خاک رس را به رخ بکشد.

نادال فینال سال گذشته را در سه ست متوالی برد، ولی تیم که در سه ماه اخیر با نیکولاس ماسو به عنوان مربی همکاری می نماید، امیدوار است این بار غول اسپانیایی را به دردسر بیاندازد. او در ماه آوریل پیروز شد نادال را در فینال اوپن بارسلونا شکست دهد.

به "دومنیک تیم، حریف نادال در فینال اوپن فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومنیک تیم، حریف نادال در فینال اوپن فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021