تشکیل میز گردشگری چین در اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، در نشست فعالان گردشگری اصفهان از تشکیل میز گردشگری چین در این اداره کل در راستای توسعه گردشگری میان اصفهان و چین اطلاع داد.

تشکیل میز گردشگری چین در اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، امروز شنبه 13 مرداد با حضور علیرضا سالاریان مدیر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان، محسن یارمحمدیان معاون گردشگری اداره کل، کوروش وکیلی مدیر بازاریابی و تبلیغات و جمعی از فعالان گردشگری استان اصفهان، کارگروه توسعه گردشگری اصفهان و چین رسما شروع به کار کرد.

در راستای اهداف این کارگروه، محسین یارمحمدیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان تاکید نمود:با توجه به احتیاج استان اصفهان در راستای شناسائی بازارهای هدف گردشگری استان از یکسو و کوشش در راستای برقراری ارتباط در حوزه گردشگری با کشورهای آسیائی با توجه به شرایط و احتیاجهای روز ایران، میز گردشگری در راستای توسعه گردشگری اصفهان و کشور چین که دارای بیش از 130 میلیون گردشگر در سال می باشد در اصفهان رسما شروع به کار کرد.

کوروش وکیلی مدیر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری نیز تاکید نمود: در راستای توسعه گردشگری میان اصفهان و کشور چین برنامه های متنوعی را در دست تهیه داریم که در طی سال 1397 به تناوب برگزار می گردد.

او گفت: در اولین مرحله 5 شهر بزرگ چین از جمله شهرهای پکن، شانگهای و گوانگچو برای اجرای نشست و سمینار بازاریابی جهت معرفی اصفهان با مشارکت سفارت ایران و همچنین کنسولگری های ایران در شهرهای چین در نظر گرفته شده، به گونه ای که با همکاری نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان و سفارت ایران در چین فعالان گردشگری کشور چین شناسائی و به این نشستها دعوت می شوند.

وکیلی همچنین گفت: در مرحله بعد با شرکت فعالان گردشگری اصفهان در نمایشگاه های گردشگری چین کوشش داریم تا با معرفی جاذبه های گردشگری استان، سهم خود را از بازار گردشگری 130 میلیون نفری چین بدست آوریم.

او گفت: این نمایشگاه های گردشگری به تناوب از شهریور سال جاری شروع و تا خاتمه سال 1397 ادامه می یابد.

او در خاتمه تاکید نمود: در مرحله سوم نیز کوشش داریم تا با دعوت فعالان گردشگری شهرهای بزرگ چین به اصفهان و با نشان دادن چهره واقعی ایران و اصفهان به آنان و همچنین تعریف راستا گردشگری معین و ارائه یک بسته کامل خدماتی گردشگری شامل تخفیفات خدمات گردشگری و معرفی جذابیت های سفر، گردشگران چینی را به اصفهان دعوت کنیم.

در خاتمه این نشست مقرر شد تا فعالان گردشگری اصفهان بسته های پیشنهادی خود را در راستای تشویق گردشگران چینی جهت سفر به اصفهان در این هفته تهیه کرده و سایر برنامه های اجرائی با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی استان و دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان اجرا گردد.

به "تشکیل میز گردشگری چین در اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل میز گردشگری چین در اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021