تاکید رئیس جمهوری ایتالیا بر لزوم توافق سیاسی و تشکیل دولت

یک منبع نزدیک به رئیس جمهوری ایتالیا امروز (پنج شنبه) اظهار داشت سرجیو ماتارلا خواهان توافقی فوری برای تشکیل دولت جدید در این کشور است.

تاکید رئیس جمهوری ایتالیا بر لزوم توافق سیاسی و تشکیل دولت

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، سرجیو ماتارلا، رئیس جمهوری ایتالیا از احزاب سیاسی کشورش خواسته که به توافقی دست یابند تا دولت جدید در روزهای آینده تشکیل گردد.

یک منبع نزدیک به رئیس جمهوری ایتالیا خاطرنشان کرد، به گفته ماترلا در صورتی که احزاب می خواهند از برگزاری انتخابات زودهنگام جلوگیری نمایند باید دستیابی به چنین توافقی هرچه سریعتر محقق گردد.

پس از آن که ائتلاف حاکم ایتالیا فروپاشید و نخست وزیر این کشور استعفا کرد، ماتارلا رایزنی های خود را برای تشکیل دولت جدید شروع نموده است. رئیس جمهوری ایتالیا امروز (پنج شنبه) با نمایندگانی از حزب دموکراتیک و جنبش پنج ستاره دیدار خواهد نمود.

خبرگزاری رویترز به نقل از منبع آگاهی که به نامش اشاره ای نشده است، گزارش داد رئیس جمهوری ایتالیا خواستار سیگنال های واضح از توافق احتمال دارد و می خواهد تغییرات عمده در روزهای آینده اتفاق افتد.

رهبر حزب دموکراتیک ایتالیا امروز پس از رایزنی با رئیس جمهوری این کشور خاطرنشان کرد، کوشش برای تشکیل دولت جدید را شروع خواهد نمود.

به "تاکید رئیس جمهوری ایتالیا بر لزوم توافق سیاسی و تشکیل دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید رئیس جمهوری ایتالیا بر لزوم توافق سیاسی و تشکیل دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021