برنامه ویژه چینی برای تاثیرگذاری در بازار هند با Realme 3i

مدیرعامل Realme India با انتشار پستی در توئیتر خود از عرضه گوشی جدید این شرکت با نام Realme 3i در کنار Realme X اطلاع داد.

برنامه ویژه چینی برای تاثیرگذاری در بازار هند با Realme 3i

به گزارش خبرنگار، امروز شرکت Realme تبلیغی منتشر کرد که بسیاری از هواداران آن در هندوستان را راضی می نماید. بر اساس این تبلیغ، Realme قهرمان گوشی های هوشمند خود یعنی Realme 3i را در کنار Realme X در هندوستان عرضه می نماید.

توئیت مدیرعامل Realme India درباره عرضه گوشی جدید

روز دوشنبه مدیرعامل Realme India با انتشار پستی در توئیتر خود از ورود گوشی جدید این شرکت به بازار اطلاع داد. پس از آن در روز سه شنبه Flipkart تائید کرد که این مدل جدید Realme 3i خواهد بود. گوشی Realme 3i در واقع یک مدل ارزان تر Realme 3 است که اوایل سال جاری عرضه شد. گفته می گردد که عرضه این گوشی جدید به طور انحصاری از Flipkart صورت می گیرد.

ما هم اکنون می دانیم که این گوشی ها در تاریخ 15 جولای عرضه می شوند، اما به غیر از این اطلاعات خاصی نداریم، زیرا Realme هنوز جزئیاتی از این گوشی جدید و مشخصات آن منتشر نکرده است.

نتیجه آزمایش بنچمارک گوشی Realme 3i

البته به لطف Geekbench که بیشتر مواقع برای کشف مشخصات جدید گوشی ها به ما یاری می نماید، می توانیم برخی از اطلاعات گوشی Realme 3i را بفهمیم. بر اساس این اطلاعات منتشر شده گوشی Realme 3i از طریق یک تراشه هشت هسته ای Helio 60 قدرت دهی می گردد. رم استفاده شده در این دستگاه 4 گیگابایت ظرفیت دارد و سیستم عامل آن اندروید 9 پای است.

تبلیغی که به تازگی برای این گوشی منتشر شده است از وجود ناچ قطره ای در آن خبر می دهد. همچنین تولیدکنندگان آن قول جذاب ترین طراحی، باتری بزرگ و دوربین مناسب را در این گوشی داده اند. باید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر صبر کنیم، زیرا عموما پیش از رونمایی و عرضه یک دستگاه جدید تبلیغات جدیدی از آن در فضای مجازی منتشر می گردد. مطمئنا در آینده نزدیک خبرهای بیشتری از این گوشی جذاب Realme به دست ما می رسد و می توانیم بهتر درباره آن قضاوت کنیم. محتمل است باز هم مدیرعامل Realme India توئیتی منتشر کند و در آن از مشخصات گوشی جدید بنویسد.

به "برنامه ویژه چینی برای تاثیرگذاری در بازار هند با Realme 3i" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ویژه چینی برای تاثیرگذاری در بازار هند با Realme 3i"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021