برد ماتادورها با درخشش موراتا، ایتالیا با 6 گل به صدر رسید

تیم ملی اسپانیا در ادامه مرحله مقدماتی یورو 2020 با دو گل در زمین مالت پیروز شد و ایتالیا نیز لیختن اشتاین را درهم کوبید.

برد ماتادورها با درخشش موراتا، ایتالیا با 6 گل به صدر رسید

برد ماتادورها با درخشش موراتا، ایتالیا با 6 گل به صدر رسید

مرحله مقدماتی رقابت های یورو 2020 امشب با انجام 8 دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدارها اسپانیا و ایتالیا به برتری رسیدند و سوئیس و سوئد مقابل رقبای خود متوقف شدند.

در گروه F این مسابقات اسپانیا در زمین مالت و در غیاب لوئیس انریکه، سرمربی خود که بدلیل مسائل خانوادگی در این دیدار حضور نداشت با دو گل آلوارو موراتا(31 و 73) به برتری سید. ماتادورها با این برد 6 امتیازی شدند و در صدر جدول گروه نهاده شدند.

در دیگر دیدارهای این گروه، سوئد در خانه نروژ به تساوی 3 - 3 رسید و رومانی 4 بر یک برابر جزایر فارو پیروز شد.

در گروه J، ایتالیا در دیداری یک طرفه با 6 گل مهمانش، لیختن اشتاین را از پیش رو برداشت و با 6 امتیاز به تنهایی در صدر جدول نهاده شد. سنسی(17)، وراتی(32)، کاگلیارلا(35 - پنالتی و 3+45 - پنالتی)، کین(69) و پاوولتی(76) برای آتزوری در این مسابقه گلزنی کردند.

در این گروه امشب یونان برابر بوسنی به تساوی 2 - 2 رسید و فنلاند با دو گل در زمین ارمنستان پیروز شد.

در گروه D این رقابت ها ایرلند با یک گل گرجستان را شکست داد و سوئیس و دانمارک با تساوی 3 - 3 به کار خود سرانجام دادند. در جدول این گروه ایرلند 6 امتیازی شد و در صدر جدول نهاده شد و سوئیس با 4 امتیاز و دانمارک با یک امتیاز و یک بازی کمتر، دوم و سوم هستند.

به "برد ماتادورها با درخشش موراتا، ایتالیا با 6 گل به صدر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد ماتادورها با درخشش موراتا، ایتالیا با 6 گل به صدر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021