استقبال 77 میلیون دلاری چینی ها از ماموریت غیرممکن

جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم های ماموریت غیرممکن با شروع اکران در سینماهای چین، فروش جهانی خود را به حدود 650 میلیون دلار رساند.

استقبال 77 میلیون دلاری چینی ها از ماموریت غیرممکن

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکرین، ماموریت غیرممکن: فال اوت ششمین قسمت از مجموعه فیلم های اکشن ماموریت غیرممکن با بازی تام کروز که هم اکنون در 65 بازار بین المللی در حال اکران است، در اولین هفته نمایش خود در سینماهای چین به فروش 77.3 میلیون دلاری دست یافت تا رکورد فروش آغازین این مجموعه فیلم را در چین را به نام خود ثبت کند.

این فیلم تاکنون در گیشه بین المللی به فروشی بالغ بر 442 میلیون دلار دست یافته که 26 درصد بیشتر از فروش فیلم قبلی این مجموعه ماموریت غیرممکن: ملت یاغی در بازه زمانی و تعدا بازار برابر است.

فروش جهانی ماموریت غیرممکن: فال اوت به کارگردانی کریستوفر مک کوری و با تهیه کنندگی جی.جی آبرامز، برایان بورک و تام کروز نیز تا کنون 649 میلیون دلار بوده است.

اولین فیلم ماموریت غیرممکن را برایان دی پالما در سال 1996 با بودجه 80 میلیون دلاری ساخت که به فروش جهانی 457 میلیون دلار رسید. چهار سال بعد و در سال 2000 دومین قسمت از این مجموعه با کارگردانی جان وو به سینما آمد و این بار 546 میلیون دلار فروخت.

جی.جی ابرامز در سال 2006 ساخت قسمت سوم را بر عهده گرفت و این فیلم که با بودجه سنگین 150 میلیون دلاری ساخته گردیده بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و تنها 397 میلیون دلار در سطح جهان کسب کرد.

برد بِرد در سال 2011 پشت دوربین فیلم ماموریت غیرممکن: پروتکل روح رفت و فروشی بالغ بر 694 میلیون دلار را برای این مجموعه رقم زد. چهارمین قسمت از ماموریت غیرممکن پرفروش ترین فیلم از این مجموعه تاکنون است.

فیلم ماموریت غیرممکن: ملت یاغی نیز که در سال 2015 به کارگردانی کریستوفر مک کوری اکران شد نیز در نهایت در گیشه به فروش 682 میلیون دلاری دست یافت تا مجموعه فیلم های ماموریت غیرممکن با احتساب فروش حدود 650 میلیون دلاری که قسمت جدید این فیلم ثبت نموده تا به امروز فروشی نزدیک به 3.5 میلیارد دلار را ثبت نموده باشند.

اما فیلم مگ 17.7 میلیون دلار از محل 66 بازار بین المللی به فروش خود اضافه نمود تا فروش بین المللی و جهانی اش به ترتیب به 342 و 462 میلیون دلار برسد. این فیلم که محصول مشترک آمریکا و چین است در سینماهای چین به فروش چشمگیر بالغ بر 150 میلیون دلار دست یافته است.

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک نیز تا کنون فروش 400 میلیون دلاری در گیشه بین الملل به خود اختصاص داده است و با احتساب فروش 200 میلیون دلاری آمریکا، 600 میلیون دلار در گیشه جهانی فروخته است.

انیمیشن شگفت انگیزهای 2 نیز با اضافه نمودن 9.6 میلیون دلار فروش بین المللی خود را به بیش از 562 میلیون دلار رساند. این انیمیشن با فروش 1.16 میلیارد دلاری در رده دوم پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینمای جای گرفته است.

به "استقبال 77 میلیون دلاری چینی ها از ماموریت غیرممکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال 77 میلیون دلاری چینی ها از ماموریت غیرممکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021