ادعای نشریه ایتالیایی درباره تقاضای راکیتیچ برای پیوستن به اینتر

یک نشریه ایتالیایی مدعی گردیده که هافبک کروات بارسلونا خواستار پیوستن به نراتزوری است.

ادعای نشریه ایتالیایی درباره تقاضای راکیتیچ برای پیوستن به اینتر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، ایوان راکیتیچ از باشگاه بارسلونا درخواست نموده که به او اجازه ترک این تیم را بدهد و تمایل دارد که در تابستان سال آینده به اینتر ملحق گردد.

طبق گزارش این نشریه ایتالیایی، اینتر بعد از کوشش نافرجام از خرید لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید حالا خرید هموطن او در بارسلونا را در دستور کار قرار داده است، کسی که خواستار ترک نوکمپ گردیده و در این خصوص پیامی واضح هم به طرفداران نراتزوری داده است.

گاتزتا مدعی گردیده است که نگرانی راکیتیچ از ماندن در ترکیب اصلی بارسلونا در سال های آینده که حاصل اضافه شدن فرنکی دی یونگ هافبک آژاکس به آبی و اناری هاست و ممکن است با اضافه شدن آدرین رابیوت (هافبک پاری سن ژرمن) به این تیم تشدید گردد، دلیل تمایل این هافبک کروات به ترک نوکمپ است.

دلیل دیگر تمایل راکیتیچ برای بازی در اینتر، حضور تعدادی از هموطنان او در این تیم از جمله، مارسلو بروزوویچ، شیمه ورسالیکو و ایوان پریشیچ است.

راکیتیچ 30 سال سن دارد و طبق اعلام گاتزتا خرید او برای اینتر 30 میلیون یورو هزینه خواهد داشت و این باشگاه هم برای او حقوق 5 میلیون در سال در نظر گرفته است.

او سال 2014 از سویا به بارسلونا پیوست و با این تیم سه قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب نموده است.

به "ادعای نشریه ایتالیایی درباره تقاضای راکیتیچ برای پیوستن به اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای نشریه ایتالیایی درباره تقاضای راکیتیچ برای پیوستن به اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021